Baselworld 2013


GMTIIc-en var egentlig et antiklimaks gitt. Hadde virkelig håpet at de skulle komme med Pepsi :)
Men den vokser sikkert mer på meg :)

8678018820_0c681d2896_b.jpg
 
Redigert:
LITT gøy at jeg var innom bjerke for tre uker siden for å prøve en gmt, og sa til selger "Litt risikosport å kjøpe GMT nå før basel" Merket at han ble litt satt ut, men kvitterte kjapt med at "rolex holdte kortene tett mot brystet som alltid". Akkurat på samme måte som at 14060m plutselig begynte å koste 37000 før basel i fjor, selv om "ingen visste noe som helst"

Tror jeg har en sjette sans eller noe :D
 
Redigert:
Enig. Nye Stella daydate var lekkert. GMT II var ikke noe særlig. YMII i stål var som forventet.
 
Må faktisk si jeg ble oppriktig skuffet over den nye lineupen til Rolex. Daytonaen var alt annet enn det jeg håpet, selv om jeg skjønner at den ikke var myntet på meg med kasse i platinum.

Litt kult at ring-command har blitt introdusert på en ny modell, men jevnt over var det langt ifra noen høydare Rolex lanserte IMHO.
 
Skuffet over at det ikke ble noe "Pepsi" altså.... Det positive er at de har klart å lage en to-farget keramisk bezel :)
 
GMTIIc-en var egentlig et antiklimaks gitt. Hadde virkelig håpet at de skulle komme med Pepsi :)
Men den vokser sikkert mer på meg :)

8678018820_0c681d2896_b.jpg

"Black and Blue - And who knows which is which and who is who ...."

Liksom litt Pink Floyd'ish over den klokka. De polerte midtleddene indikerer jo bare at PF er blitt stuerene :eek:

Så da har vi altså, Pepsi versjonen, Coke versjonen og nå Pink Floyd versjonen?

Synes den var ok jeg.

Frode.
 
Jeg synes ikke dette var så dumt. Jeg er ingen GMT-mann i utgangspunktet og Pepsi blir for meg for mye lyd og bevegelse. Dette derimot var lavmælt, akkurat slik jeg vil ha det. Pen modell.
Forstår godt at folk var ute etter en Pepsi istedet, er det noe som kommer etterhvert det nå da mon tro?..

EDIT; Synes den er riktig så flott faktisk! Tror denne sakte men sikkert kommer til å vokse mye hos mange.
 
Redigert:
Enig med flere av dere andre. Nye GMT II var litt skuffende, men er lett å bli skuffet når man har hisset opp hverandre lenge på håpet/ønsket om ny Pepsi :p

YM II i stål synes jeg så veldig bra ut!