Baselworld 2013

Hublot Monster Headphones

6019__zps5bb38b21.jpg
 
Ikke superimponert akkurat for øyeblikket, men regner med at jeg får lyst på GMT'en om en stund uansett.
 
Jeg syns det er oppløftende både at man nå får til to farger på kjeramikkbezelen, og at ingenting hittils har fått meg til å umiddelbart endre planene mine. Får gi det litt tid.
 
En Daytona jeg virkelig liker. Jeg hadde nær sagt - endelig. Lys blå skive, keramisk (?) bezel, skrukrone (var det det tidligere også?).

Ikke glad i to farger på bezel, men den nye GMT-en likte jeg joggumeg godt.
 
Selv om jeg hadde håpet på en Pepsi, så synes jeg denne ser stilig ut! Mulig den hadde vært enda kulere med helt blå bezel?
 
Noen som har sett en prisliste så langt? Vet pappa har tenkt på en Yacht Master 2 White Gold. Kanskje stålmodellen er "pushet" han trenger? :p
 
Skuffet over Rolex. The Police GMT var en dårlig combo. De kunne i det minste hatt blå GMT MASTER skrift.

Dagens nylanseringer minner meg om Zenith's uheldige periode.

Jaja, bra for lommeboken :)
 
Om Rolex nå har knekt koden og er i stand til å produsere en keramisk bezel med to separate farger, hvorfor i alle dager debutere med en blå/sort og ikke gå for en klassiker som pepsi/coke. Jeg er selvsagt positiv til nye impulser (gudene vet Rolex kan trenge det), men får da være grenser. Den turkise /brune Daytonaen derimot hadde unektelig noe ved seg :confused:
 
Det er nærmest en selvfølge at Rolex får tyn for sine fargevalg. Og andre valg, for den del. Føler meg allikevel ganske sikker på at Rolex har gjennomført markedsundersøkelser og analyser i hytt og gevær før valget ble tatt, og at de har gjort svært bevisste valg. Historien sier sitt om den saken. At det sitter 10.000 wis-er rundt om i verden og er uenige får null innflytelse for totalsalget til Rolex. Om noen uker eller måneder dukker de første eksemplarene av disse opp her inne, og på en rekke andre fora - og da får pipen en annen låt.

Den etterlengtede pepsien kommer nok til slutt, den også.

Men jaggu var den fin den nye Daytonaen med isblå skive og brun bezel. Også den nye GMT-en a' gitt :p
 
ser det er nesten utelukkende kritikk, men jeg må si jeg likte den. nå er jeg riktig nok ikke stor fan av pepsi gmt.
 
En tanke som slo meg som det antageligvis ikke ligger noe i men men..

Pepsi = Rød/blå

Coke = Rød/Svart

Nye GMT =Blå/Svart

Nå er ringen sluttet....
 
Nå har det vel slik jeg har forstått det aldri vært noe problem å få delt bezelen/ lage en tofarget bezel. Problemet ha vært (og er tydeligvis fortsatt) å framstille en rød-farge som blir bra i ceramic..
 
Jeg har jo blitt en sånn "alt var bedre før" nisse, slik at jeg har fulgt Baselword med middels interesse i år. Når det er sagt, lyseblå platinum Daytona en solvarm sommerdag hadde funket helt fint :cool:

Så får vi håpe de har spart hvit skive og sorte subdials til stålversjonen.