Baselworld 2013

Hahaha... Dette er så bra... Her har folk mast siden 2007 på en Pepsi/Coke versjon og så var det akkurat det de fikk. Sort fra Coke og blått fra Pepsi! Skal vi kalle den poke eller pepco?
 
Det blir nok andre boller når Daytona C kommer i stål om noen år :cool:

Ceramic bezel, hvit skive og sorte subdials/sorte ringer rundt subdialsene .. Da snakker vi :)

Blå/svart gmtc var jo helt ok, men dessverre ikke noe jeg kommer til å prioritere når det gjelder innkjøp. Daytona med ceramic bezel derimot kommer nesten garantert på handlelisten når den tid kommer, med mindre det blir en merkelig fargekombinasjon.
 
Redigert:
Jeg må si jeg likte den GMT'en jeg, ikke førstevalget, men fremdeles noe jeg kunne vurdert. Nå er ikke jeg helt fanatiker heller da;)
 
GMTIIc-en var egentlig et antiklimaks gitt. Hadde virkelig håpet at de skulle komme med Pepsi :)
Men den vokser sikkert mer på meg :)

8678018820_0c681d2896_b.jpg

Jeg blir ikke fortrolig med denne :(
 
Som @Minuteman sier, er det nok ikke flasketutenpekerpå-metoden de har brukt på å velge farge. Det er helt sikkert ufattelig mye bakgrunnsdata før de gjør noe slikt. Jeg vil tro at man kommer til å få pepsi etterhvert.

Blir spennende å se om det er mulighet til å ettermontere ceramic bezel på nåværende 116520, det er en mod jeg kunne levd med:)

Synes YM II var en højdare jeg, den passet virkelig i SS. Blir spennende å se hva prisen ender opp på. Skal jeg ha en stooor klokke en gang, kan det nok hende at en slik en står på ønskelista;)

ym2_zps438db0db.png


yacht-master_ii_m116680-0001_ring_command_bezel_0001_1680x53513106091613264meG_zps311b05c7.jpg
 
Redigert av en moderator:
Som @Minuteman sier, er det nok ikke flasketutenpekerpå-metoden de har brukt på å velge farge. Det er helt sikkert ufattelig mye bakgrunnsdata før de gjør noe slikt. Jeg vil tro at man kommer til å få pepsi etterhvert.

Blir spennende å se om det er mulighet til å ettermontere ceramic bezel på nåværende 116520, det er en mod jeg kunne levd med:)

Synes YM II var en højdare jeg, den passet virkelig i SS. Blir spennende å se hva prisen ender opp på. Skal jeg ha en stooor klokke en gang, kan det nok hende at en slik en står på ønskelista;)

ym2_zps438db0db.png


yacht-master_ii_m116680-0001_ring_command_bezel_0001_1680x53513106091613264meG_zps311b05c7.jpg

Der er vi helt på bølgelengde.
Dette var den eneste nyheten som jeg tenkte: hmmm....den var jo snasen:cool:
 
Redigert av en moderator:
Mye snakk om nye Rolex-modeller på sonen idag, ikke uventet. Må si jeg likte GMT-c og Daytona, men sistnevnte kommer jo til å koste en liten formue (71500 CHF). Tipper GMT-c (8500 CHF) vil bli populær når ting får modnet seg litt ;)
SS YMII var sweet.

Tenkte å spe på noen bilder fra Patek og Tudor.

Om man er registrert eier kan man gå inn på Patek.com, hvor alle de nye modellene ligger ute nå.
Here you are:



Et par bilder hentet fra TZ (tatt av Paul Botros) skjemmer vel ingen :)









Denne 5205-en likte jeg....yummi:





Ser ingen har kommentert Tudor Fastrider Black Shield Chrono. Virker å kun komme på rem. Synes den var frekk :cool:




denne bloggen er det forresten lagt ut mange av dykkernyhetene.
 
Redigert:
For å sitere noen på KlockSnack:
Tag har kommit med en del nya, som till skillnad från en del andra tillverkare innebär andra nymodigheter än just hemska färgerscheman

CAR2B80.FC6325_TAG_HEUER_CARRERA_CAL36_CHRONOGRAPH_PACKSHOT_2013-682x1024.jpg

CAR2C11_and_CV2119_TAG_HEUER_CARRERA_JACK_HEUER_EDITIONS_2012_AND_2013_MOOD_PACKSHOT_ON_WHITE_BACKGROUND-1024x726.jpg


Og så noen nyheter fra Omega som jeg ikke tror har blitt postet enda?
Omega Seamaster Bullhead 1969
DSC02213-1024x683.jpg


Omega Seamaster Diver 300m
DSC02191-1024x683.jpg


Omega Seamaster Aqua Terra Chronograph GMT
DSC02155-1024x683.jpg


Må si jeg er mer fornøyd med det Omega har presentert enn Rolex.. :)
 
Om ikke omega hadde gått bananas mtp størrelsene hadde lineupen deres vært bra, men hvem i all verden vil ha en 43mm AT? 41,5mm var for stor som det var imho, og 44mm SMP? Begynner virkelig å gå breitling i næringen disse gutta.
 
Redigert:
Skal sies at jeg skrev det der før jeg så den "nye og forbedrede" størrelsen.
Men kanskje jeg er teit som ikke ser den subtile skjønnheten ved å ha et kumlokk på armen til Zegna dressen.
 
Er vel mer et hjertesukk fra min side å se at produsenter går mot visjonen større = bedre uansett hvordan uret ser ut i utgangspunktet, og jeg legger ikke skjul på at jeg helst ser at alt annet enn sportsur/dykkerur legger seg på 40mm eller under.

Men nå er det vel engang melkekua til swatch group man snakker om her, dresskledde komitéer har forlengst tatt seg av designene.

Skjønt, dette er hverken her eller der, ser fram til lansering av flere nyheter!