Baselworld 2013

Litt synsing ang Rolex fra min side her nå...
Rolex er jo blitt F1-sponsor, så kanskje Daytona kommer i en ny utførelse?
YM II i stål? Helgull kom før delgull, så stål er kanskje neste skrittet?

Noe jeg derimot er ganske sikker på er som tidligere nevnt et nytt inhouse verk fra Breitling til bruk i feks resten av Transocean serien, Superocean Heritage osv
 
[video=youtube;KNv88Sx-qMY]http://www.youtube.com/watch?v=KNv88Sx-qMY&feature=youtu.be[/video]
 
Teaser på Rolex.com: triplock crown og polerte midtledd. Forslag eller noen med kunnskap?

GMT i WG?

CMCapture1_zps659401f2.jpg

CMCapture2_zps5c5a8494.jpg
 
Nå er ikke jeg noen spesialist på patentering, men er det ikke slik at man starter patentsøknadsprosessen allerede ved idè stadiet til et nytt verk / ur / detalj etc. etc. ?

Og hvis denne tankegangen er riktig så skulle vel de nyeste patentsøknadene ifra Rolex indikere hva vi har i vente fra dem de neste 2 - 3 årene?

Frode.
 
Nå er ikke jeg noen spesialist på patentering, men er det ikke slik at man starter patentsøknadsprosessen allerede ved idè stadiet til et nytt verk / ur / detalj etc. etc. ?

Dette tenkte jeg også på.
Men uansett er det jo interessant, og kombinert med de bildene fra Rolex.com gir det jo ikke mindre vann på ryktemølla.. :)

Men hvis de skulle finne på å slippe en pepsi GMTIIC, håper jeg de kommer med en cokebezel også.. :D
 
Er det lugsa vi ser der? Trodde det kanskje var oysterlenke med polerte senterlinks vi så, men når du sier det så kan det se ut som børstet lugs ja. Blir spennende å se :)

Synes det ser ut som siste ledd før endeledd jeg og. Oysterlenke med polerte senterlinks.