Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Kan ikke la Omega stjele all oppmerksomheten.

Synes Eterna Super KonTiki Diver var vellykket.

15superk5.jpg
 
Omega lanserer snart ChessMaster. :) Eller en såkalt Eclipse Side of the Moon - der man blander det sorte og hvite.
 
PP 5711/1R
Altså 5711 på lenke i roségull
Ly/mørkbrun skiv.
 
Tudors North Flag er ute på Instagram.

- Inhouse verk.
- Ser ut til å komme på integrert lenke, eller rem, IWC-style.
 
Hodinkee har en artikkel med bilder av Tudor North Flag: http://www.hodinkee.com/blog/the-tudor-north-flag-with-in-house-movement

Wow, jeg kunne ikke være mer uenig med Clymer her: "On top of that (and I cannot stress this enough) this movement is actually cool looking. The rotor is cut through to reveal what appear to be sand-blasted bridges. The look is sleek, technical, and just downright awesome."

Virkelig? For meg ser dette ut som et sandblåst 7s26 verk, om engang det. Like lite vits å ha innsyn her som på en Seiko 5, burde heller bare hatt solid baklokk og latt dette kun få se dagens lys når en urmaker skal serve det IMO. :rolleyes:

Litt skuffende finish på kassen også? Det er litt lite detaljer i børstingen synes jeg, og enkelte områder som sidene av lugsene ser rett og slett litt... billige ut, spesielt tatt prisen på 30k i betraktning? Scroll ned og se. Ingen avrunding, ingen kul retningsforanding i børstingen. Rett og slett ekstremt basic. Og de gule detaljene trekker ikke dette inntrykket opp heller. Datoskiven burde også ha sort bakgrunn med gule tall etter min mening, da hadde det ihvertfall vært konsekvent og sett litt mer forseggjort ut.

Ikke fryktelig imponert akkurat. Men ser på instagram postene til Hodinkee at de fleste digger den og roser Tudor. Leser en som skriver "Game changer". Tjaaaaa... :eek:

Er vel kanskje i minoriteten når det kommer til North Flag jeg da.
 
Redigert: