Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Yachtmasteren i gull fra ifjor er hinsides flott. Skulle den komme i stål vil jeg måtte forholde meg til 40årskriseproblematikk.. Ja måtte fått skrapet bort Yachtmaster på skiven da denne gutten padler kano.

Nydelige ur, både den reelle og den potensielle.
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket og Genta
Rolex-Yacht-Master-40-stainless-steel-ceramic-rubber-Rolex-Baselworld-2016-Rolex-Predictions-2016-2-Monochrome.jpg
 
Kan jeg frist med Pelagos GMT eller North Flag Chronograph?

Personlig synes jeg North flag med kronograf så helt knall ut! Legg merke til at datovinduet er fjernet og at det ikke er runde pushere.

Det er vel også snakk om en grønn BB. Det kan de til fordel stryke for min del, da det nå kanskje er nok varianter av akkurat den.

Rcp7Fsd.jpg


YmETXcF.jpg
 
Kan jeg frist med Pelagos GMT eller North Flag Chronograph?

Personlig synes jeg North flag med kronograf så helt knall ut! Legg merke til at datovinduet er fjernet og at det ikke er runde pushere.

Det er vel også snakk om en grønn BB. Det kan de til fordel stryke for min del, da det nå kanskje er nok varianter av akkurat den.

Rcp7Fsd.jpg


YmETXcF.jpg
Kommer North Flag chrono så må nok dagens beater oppgraderes etterhvert! Har sett etter en beater med chrono og denne ser ut til å passe perfekt om dimensjonene er ikke er for gale.
 
  • Liker
Reaksjoner: Audjoh
Kan jeg frist med Pelagos GMT eller North Flag Chronograph?

Personlig synes jeg North flag med kronograf så helt knall ut! Legg merke til at datovinduet er fjernet og at det ikke er runde pushere.

Det var en av tingene jeg savnet ved North Flaggen.. Hvis den kommer med Chrono vil den være meget attraktiv.
Men igjen, mister litt av sjarmen ved å ikke ha power reserven..
 
Og 4 uker med OP-bilder før det igjen. Og, en tid med YM før det igjen.

Det er bare slik de synes å kjøre serier.
 
Om ikke en ny rød submariner, så muligens en markering via noe annet.
Jeg tror ikke konservative Rolex plutselig markerer en eksisterede modell med rød skrift. Hvis det kommer rød skrift på sub tror jeg det er i forbindelse med en eller annen ny modell/oppgradering. Eventuelt en form for spesialmodell med en tydelig historie alla D-blue.

Ser at Rolex poster omtrent utelukkende bilder av Daytona på instagram om dagen... Spennende! :p
På rolex.com har også Sjokotonaen vært plassert på forsiden en stund. Jeg tror dette har sammenheng med Basel og introduksjon av hvitt gull på croco m/keramisk bezel. Tror ikke 116520 blir oppdatert med det første. Hvorfor skulle de det? Den har et unikt utseende med sin stålbezel og selger som hakka møkk. Selv er jeg usikker på om det blir en attraktiv oppgradering med keramisk bezel ift utseendet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreassr
Jeg tror ikke konservative Rolex plutselig markerer en eksisterede modell med rød skrift. Hvis det kommer rød skrift på sub tror jeg det er i forbindelse med en eller annen ny modell/oppgradering. Eventuelt en form for spesialmodell med en tydelig historie alla D-blue.


På rolex.com har også Sjokotonaen vært plassert på forsiden en stund. Jeg tror dette har sammenheng med Basel og introduksjon av hvitt gull på croco m/keramisk bezel. Tror ikke 116520 blir oppdatert med det første. Hvorfor skulle de det? Den har et unikt utseende med sin stålbezel og selger som hakka møkk. Selv er jeg usikker på om det blir en attraktiv oppgradering med keramisk bezel ift utseendet.

Ikke helt enig med deg der.. ;)

Rolex-Daytona-Stainless-Steel-Ceramic-bezel-Baselworld-2015-1.jpg

Rolex-Daytona-116519LN-White-Gold-Ceramic-bezel-leather-strap-Rolex-Baselworld-2016-Rolex-Predictions-2016-3-Monochrome.jpg