En stålsub er verdt det samme for meg som den alltid har vært. 42 tusen.
En stålsub er verdt det samme for meg som den alltid har vært. 42 tusen.
Hva med en GMT Master III. World timer....
Kommer North Flag chrono så må nok dagens beater oppgraderes etterhvert! Har sett etter en beater med chrono og denne ser ut til å passe perfekt om dimensjonene er ikke er for gale.Kan jeg frist med Pelagos GMT eller North Flag Chronograph?
Personlig synes jeg North flag med kronograf så helt knall ut! Legg merke til at datovinduet er fjernet og at det ikke er runde pushere.
Det er vel også snakk om en grønn BB. Det kan de til fordel stryke for min del, da det nå kanskje er nok varianter av akkurat den.
Kan jeg frist med Pelagos GMT eller North Flag Chronograph?
Personlig synes jeg North flag med kronograf så helt knall ut! Legg merke til at datovinduet er fjernet og at det ikke er runde pushere.
Om ikke en ny rød submariner, så muligens en markering via noe annet.50 års jubileum for Red Submariner. Kanskje det kommer en ny en...
http://www.redwatches.com/redsub.php
Jeg tror ikke konservative Rolex plutselig markerer en eksisterede modell med rød skrift. Hvis det kommer rød skrift på sub tror jeg det er i forbindelse med en eller annen ny modell/oppgradering. Eventuelt en form for spesialmodell med en tydelig historie alla D-blue.Om ikke en ny rød submariner, så muligens en markering via noe annet.
På rolex.com har også Sjokotonaen vært plassert på forsiden en stund. Jeg tror dette har sammenheng med Basel og introduksjon av hvitt gull på croco m/keramisk bezel. Tror ikke 116520 blir oppdatert med det første. Hvorfor skulle de det? Den har et unikt utseende med sin stålbezel og selger som hakka møkk. Selv er jeg usikker på om det blir en attraktiv oppgradering med keramisk bezel ift utseendet.Ser at Rolex poster omtrent utelukkende bilder av Daytona på instagram om dagen... Spennende!
Jeg tror ikke konservative Rolex plutselig markerer en eksisterede modell med rød skrift. Hvis det kommer rød skrift på sub tror jeg det er i forbindelse med en eller annen ny modell/oppgradering. Eventuelt en form for spesialmodell med en tydelig historie alla D-blue.
På rolex.com har også Sjokotonaen vært plassert på forsiden en stund. Jeg tror dette har sammenheng med Basel og introduksjon av hvitt gull på croco m/keramisk bezel. Tror ikke 116520 blir oppdatert med det første. Hvorfor skulle de det? Den har et unikt utseende med sin stålbezel og selger som hakka møkk. Selv er jeg usikker på om det blir en attraktiv oppgradering med keramisk bezel ift utseendet.