Håper det, verden går stort sett framover15 år siden? De nye ser man knapt...
Håper det, verden går stort sett framover15 år siden? De nye ser man knapt...
Nei, men det var en 16-17 modell tror jeg så ikke ny. Var helt grusomt på den, ble jo svimmel av de før man ble tilvendt.15 år siden? De nye ser man knapt...
Det har jeg også tenkt på, men ikke testet annet enn gummi om vinteren. Kanskje det blir en ny vår denne høsten?Tror faktisk det er våtere i gulvet i en bil med gummimatter da fukt kommer under mattene og det tørkes ikke ut.
Bruker konsekvent stoffmatter året rundt. Gummimatter er både ubehagelig å ha liggende med vanndammer i og stoffmattene tørker uten at de legger igjen fukt under. Også føles de billige og malplassert i en premiumbil.Det har jeg også tenkt på, men ikke testet annet enn gummi om vinteren. Kanskje det blir en ny vår denne høsten?
Andre med samme erfaring som @126334 ovenfor her?
På en arbeidsbil er gummi ok. På en vanlig bil er stoff mer behagelig og praktisk. All premiumfølelse blir borte med gummi uansett hvor fin den den. Gummi er gummi.Der finnes premium gummimatter på lik linje med premium stoffmatter . Eg sverget til stoffmatter på alle biler før . No er det kun gummi som gjelder på bruksbilen , mest som følge av praktiske hensyn mtp alle aktiviteter en bruker bil til og fra og ønske om en tørrere bil som er lettere å holde rein .
Eg har heller aldri opplevd problemer med fukt under mattene , då tipper eg en har et underliggende lekasjeproblem i bilen som bør sjekkes ut. Dessuten finnes der ikkje den ac eller varmeapparat som klarer å holde stoffmatter tørre på en bil som brukes daglig i all slags vær med unger bak i .
Då må en ut med mattene å tørke dei i garasjen innimellom.
+1All premiumfølelse blir borte med gummi uansett hvor fin. Gummi er gummi.
På en arbeidsbil er gummi ok. På en vanlig bil er stoff mer behagelig og praktisk. All premiumfølelse blir borte med gummi uansett hvor fin den den. Gummi er gummi.
Men om det skulle bli søkkvått så er det klart man kan tørke de i garasjen om nødvendig. Uansett så tenker jeg at de fleste som vurderer dette spørsmålet i sin bil banker av seg på bena uansett. Og da er stoff bedre. IMO.
Da er jeg spent på hva du jobber med, eventuelt hvordan du har dressert familien dinEg har 2 sett . Beste av begge . Familiebil er foresten det samme som arbeidsbil . Brukes omtrent likt .
Har sendt mail til BMW, de svarer ikke.Hva tenker dere om den planlagte stengingen av 2G nettet i løpet av 2025?
Vis vedlegg 381781
Vis vedlegg 381780
Samme som stenging av FM - kostbesparende for driftsansvarlig, dyrt og upraktisk for alle andre.Hva tenker dere om den planlagte stengingen av 2G nettet i løpet av 2025?
Hva tenker dere om den planlagte stengingen av 2G nettet i løpet av 2025?
Vis vedlegg 381781
Vis vedlegg 381780
Vinterlagring av bil og mus.
Det nærmer seg sesongslutt for sommerbilen. Tidligere i år ble det oppdaget noen mindre spor av gnaging på noen gummipakninger, som må ha oppstått under vinterlagring.
Noen som har noen gode tips for å unngå at mus potensielt kan gjøre skade på bil i lagring?
Har blitt tipset om alt fra aluminiumstape på eksponerte ledninger/kabler til musefeller (finnes det f.eks. noen spesielt gode?). Kjemikalier?
Tja......Du skal ikke undervurdere 'klatremusa' altså! Den er like farlig som 'husmusa'Det kommer vel ann på hvor bilen lagres.
Har du mulighet å lagre et annet sted?
Hvis ikke så ville jeg forsøkt meg med gift under bilen. Krever imidlertid jevnlig etterfylling.
Noe jeg ikke har forsøkt er om du jekker opp bilen og setter den på bukker. Slike banke glatte bukker blir vel vanskelig for mus å klatre opp.
Søkeside - Biltema.no
www.biltema.no
8
Da er jeg spent på hva du jobber med, eventuelt hvordan du har dressert familien din
For meg er det 100% forskjell. Jeg slenger meg ikke inn personbil med oljete vernestøvler. Det har man grønne skilter til.
Dette et meget friskt pust og samarbeid mellom 3 tungvektere i motoridustrien. Som åpenbart ikke har blitt helt hjernevasket enda. (Les: VW)For de som ikke orker elektrisk:
Helt ny dieselmotor – dette imponerer oss
Mazda CX-60 leveres som ladbar hybrid eller med rekkeseks dieselmotor. Vi har testet bilen med dieselmotor og lar oss imponere over det lave forbruket.www.tv2.no
Friskt pust ja, men dessverre et ganske dårlig ett. Var heldig og fikk prøvekjøre for et par uker siden. Nydelig gangkultur på motoren, men fullstendig ødelagt av et for stivt understell, treg gearkasse og helt midt på treet sittekomfort. Den gamle 8-trinns kassen vi har i vår 2016 BMW er vesentlig bedre enn det Mazda nå kommer opp med i 2024.Dette et meget friskt pust og samarbeid mellom 3 tungvektere i motoridustrien. Som åpenbart ikke har blitt helt hjernevasket enda. (Les: VW)
De som forstår at verden ikke bare vil ha el vil stå igjen som vinnere til slutt.
Produktet ser også meget forlokkende ut til en lav pris også. Friskt.