Å kalle en forfinet Toyota for luksus SUV er vel en bekreftelse på at luksusbegrepet er relativtRX-450h fra Lexus kan man trygt kjøpe, også med noen år på baken og litt kilometer. Men tror det er den eneste luksus SUV-en en ganske normal familie over tid har råd til å drifte.
Min Q7 måtte bytte motor (!) og nå sist turbo. Heldigvis under garanti. Men det har vært måneder med lånebil. Og kostnaden hadde vært 350k+
Golf 1963 min vennNeste bil blir derfor en VW!
Når du har prøvet alt fra en forfinet VW til forfinet Land Rover, ja! Noe som faktisk virker og deretter er forfinet blir luksus i min verden. De fleste som ikke regner Lexus som premium er stort sett dem som ikke har prøvet dem.Å kalle en forfinet Toyota for luksus SUV er vel en bekreftelse på at luksusbegrepet er relativt
Når du har prøvet alt fra en forfinet VW til forfinet Land Rover, ja! Noe som faktisk virker og deretter er forfinet blir luksus i min verden. De fleste som ikke regner Lexus som premium er stort sett dem som ikke har prøvet dem.
Vis vedlegg 241926
Å kalle en forfinet Toyota for luksus SUV er vel en bekreftelse på at luksusbegrepet er relativt
Kvalitet er objektivt ! Status/lux er mer subjektivt. Toyota er dokumentert kvalitet og der er heldigvis store mengder Toyota-standard i en Lexus. Toyota forbindes med status mange plasser i verden. I rest my case...Jammen! Det gir jo ikke like høy status..
Toyota forbindes med status mange plasser i verden. I rest my case...
Kvalitet er objektivt ! Status/lux er mer subjektivt. Toyota er dokumentert kvalitet og der er heldigvis store mengder Toyota-standard i en Lexus. Toyota forbindes med status mange plasser i verden. I rest my case...
Jeg skulle også ønske meg en iDrive i min LC500! Og så kunne Toyota stoppe Beta-versjoner av X5.... eller har BMW leid inn Lexus 16 åringer til å designe grillen på den nye M4...Det eg ikkje skjønner er korfor Toyota ikkje kan leie inn noken til å hjelpe dei med bildesign og ikkje minst nteriørdesign.
Uten for mykje kjennskap til Lexus så virker dei til å ha litt meir fokus på design en morselskapet. Bmwgrillen er helt krise. Idrive synest eg funker helt fint dei gangene eg har prøvd det , men popanlegget er langt under par sjølv på Bmw sine toppmodeller. Mindre dynamikk skal en leite lenge etter.Jeg skulle også ønske meg en iDrive i min LC500! Og så kunne Toyota stoppe Beta-versjoner av X5.... eller har BMW leid inn Lexus 16 åringer til å designe grillen på den nye M4...