GrimReaper
Støttemedlem
Ekstra pent med Tinnsjøen i bakgrunnenJeg foretrekker heller min gamle MGF.
Der er det jeg som bestemmer, og jeg som har kontrollen.
Vis vedlegg 319781
8
Ekstra pent med Tinnsjøen i bakgrunnenJeg foretrekker heller min gamle MGF.
Der er det jeg som bestemmer, og jeg som har kontrollen.
Vis vedlegg 319781
8
Det der kan knapt bli bedre!
DCPUen er noe av det fineste Land Rover har produsert
Jeg siterte bildet av MG'en til @Grendel men ikke til forkleinelse til verken Skjåk eller den rå Land Roveren din. Den er utrolig kul!Ikke akkurat, men Tinnsjøen er fint det også, dette er fra Skjåk.
Så det litt for seint, du rakk akkurat å svare før jeg rakk å rette opp fadesen, går tilbake til selskapet jeg har - god kveld !Jeg siterte bildet av MG'en til @Grendel men ikke til forkleinelse til verken Skjåk eller den rå Land Roveren din. Den er utrolig kul!
Ser uvanlig velholdt ut Perfekt bil til å ikle seg tweed og sixpence Er det en 200 eller 300tdi?Takk gutter Kjøpte denne med bare km 26.000 på teller`n. Den har nå gått km 56.000 og er i bedre stand enn ny
Avbildet her i rette omgivelser på en bekjents hytte-tun i Skjåk forrige helg.
Ser uvanlig velholdt ut Perfekt bil til å ikle seg tweed og sixpence Er det en 200 eller 300tdi?
Defendere er oftest å se med lakkflass fra korrodert aluminium og rustrenninger fra cappings. Fint å se et eksemplar av arten uten høyt luftinntak, 35" hjul, en haug med påskrudde dørkplater og et overdimensjonert lastestativ på taket
De brenner godt..batteriet selvantente under hurtiglading på denne.Noen her med I-PAce? Ser litt på en 2019 HSE med 60k på telleren. Var å prøvekjørte en og den falt veldig i smak, men skulle gjerne hørt hvordan den er i eie og i daglig bruk.
Men etter det jeg forsto så skal de kutte ut å lage "folkebiler" og gå tilbake til å lage mer eksklusive modeller. At de ønsker å gå tilbake til tiden da Jaguar ble nevnt i samme åndedrag som Bentley og RR. Modellserier som forsvinner holder seg sjeldent populære. Ta Mercedes R-klasse f.eks. Det skulle jo bli den nye vinen og endte som nisjebil for begravelsesbyråer. Og omtrent umulig å bli kvitt hvis man er så uheldig å eie en.Bor i Bergen så har tilgang til merkeforhandler, så det er ikke noe problem. Ang utseende så tror jeg vi bare skal være enige om å være uenige.
Et familiemedlem har hatt en Nordic edt i noen år og har vært veldig fornøyd. De har også en ny tesla og selv de som ikke er så bevandret i bilverden har merket store kvalitetsforskjeller på tesla og jaguar.Noen her med I-PAce? Ser litt på en 2019 HSE med 60k på telleren. Var å prøvekjørte en og den falt veldig i smak, men skulle gjerne hørt hvordan den er i eie og i daglig bruk.
Har kjørt iPace siden 2019 (HSE). Bilen er en sann drøm å kjøre og jeg har ikke angret et sekund. Ligger mange tester ute, selvsagt er det pluss og minus på alle biler, men jeg finner ikke mye minus på denne ut fra min subjektive bedømmelse. Rekkevidden er omtrent i samme liga som andre biler av samme størrelse. Kjørekomforten er helt fantastisk, og på vinterføre er den en drøm. Det er ikke uten grunn at iPace vant flere «årets bil»-kåringer.Noen her med I-PAce? Ser litt på en 2019 HSE med 60k på telleren. Var å prøvekjørte en og den falt veldig i smak, men skulle gjerne hørt hvordan den er i eie og i daglig bruk.
Du høres overrasket ut...Kjørt ny Range Rover i drøye to uker, i morgen blir andre tur inn på verksted…