Nei, S-klasse. 2018. S63 AMG
Trenger nytt profilbilde for å matche ny bil du nå..
Nei, S-klasse. 2018. S63 AMG
AMG er riktig valg
Jeg kan godt like Fredriksen. Mest døtrene, men dogEr ikke dette her mer S-klasse?
Vis vedlegg 378481
Gode seter...Vis vedlegg 378532
Vis vedlegg 378534
Hmm. Komplisert diesel. Fruen likte den då. Og interiøret er innertier i brunt
Det er eg enig i . Den eg ser på har rein diesel , men mangen turboer så komplisert nok.Jeg tror jeg hadde gått for en bil med en drivlinje, og ikke en hybrid.
En kompis ble nettopp kvitt en E300 dieselhybrid (ikke plugin), for han fikk en måling på batteriet som tilsa et utlegg i størrelsesorden 200k innen kort tid. Det blir dobbelt av alt som kan gå gæærnt, som Sunde synger.
Jeg har mokkabrunt i min 540i, ville ikke byttet med noe annetVis vedlegg 378532
Vis vedlegg 378534
Hmm. Komplisert diesel. Fruen likte den då. Og interiøret er innertier i brunt
Interiørfargen veier tungt ja . Ja og at den er til salgs ikkje langt unna og då .Jeg har mokkabrunt i min 540i, ville ikke byttet med noe annet
Du har min fulle støtte.Interiørfargen veier tungt ja . Ja og at den er til salgs ikkje langt unna og då .
Det er riktig, de er ikke interessert i biler de ikke får solgt igjen, og det er jo forsåvidt forståelig.Dei vil nok selge , men helst ikkje kjøpe noke anna en lettsolgte biler.
Landcruisermarkedet er et studie i seg sjølv. Trur ingen egentlig skjønner det .Det er riktig, de er ikke interessert i biler de ikke får solgt igjen, og det er jo forsåvidt forståelig.
Kinabil står jo lagret i tusentall på kaia nye uten kjøpere og prisene dumpes, så å ta en sånn i innbytte må være til nissepris skal de få den ut døra igjen. Har man en kurrant bil får man faktisk godt betalt for den i markedet nå. Jeg skal bytte inn Landcruiser og fikk 30k mer i innbytte enn jeg betalte for den for nøyaktig et år siden. Det sier jo litt om markedet for tiden, normalt blir man jo flådd på innbytte uansett.
Det er noe helt spesielt ja, LC og G-wagon virker som lever helt sitt eget liv i markedet og lager sine egne regler.Landcruisermarkedet er et studie i seg sjølv. Trur ingen egentlig skjønner det .