Mindre en 2 (3) turboer er femi .
Vis vedlegg 379138
Jeg som trodde at jeg hadde to turboer i min 540i
Oi. Ja det trudde eg også der var i 540 . Flott bil då .
Er noken år siden eg hadde Bmw sist no og då var det en M5 , men 12 år med land rover og før det noken år med audi s6 har vært helt greie dei . Skjønt økonomisk sett burde eg vel solgt land roveren når den nærma seg 150kkm og ikkje vente til over 2
Det er vanlig med en liten og stor turbo. Mener at MB 220 cdi har 37mm og 54 mm turbin i W212. ( 200 cdi har kun en turbin )Er jo muligens 2 turboer i en?
Stor og liten turbo.samme prinsipp som Mazda har. Alt i en klump men 2 turboer.den ene overtar etter den andre
Ja handla lokalt . Akkurat det veide tungt på vektskåla. God bil og i comfort modus er den ganske bedagelig . Sport+ derimot er hysterisk for en diesel .Handla du her lokalt? Snasent mrd 3l
Hvis ikke turboen virker, så setter du på en større en - to eller flere er for kjerringer og homserVis vedlegg 379138
Jeg som trodde at jeg hadde to turboer i min 540i
Synes at det er bra futt i den jeg harHvis ikke turboen virker, så setter du på en større en - to eller flere er for kjerringer og homser
Her er det en- og det holder!Synes at det er bra futt i den jeg har
Gjør egentlig det. Venter på at den riktige S63 AMG skal dukke opp. Men jeg har aldri hatt BMW før så da tenkte jeg det var morsomt å prøve noe nytt i mellomtiden. Og jeg må si den er helt fabelaktig komfortabel.Trodde du sverget til Mercedes?
Anyways, virkelig fin bil. Gratulerer! Hva er det du venter på btw?
Slikt dei som kun har 1 turbo seier dette. For å sitere Yngve malmsten " more is more "Hvis ikke turboen virker, så setter du på en større en - to eller flere er for kjerringer og homser
Spurte om hvorfor det var så dårlig ryggelys på Superben, men fikk til svar at det er ryggemarkeringslys. De er kun for å opplyse andre om at du rygger. Helt elendig opplegg..dårligere ryggelys
Ja det kan no være litt av forklaringen . Det samme er egentlig med små speil med allslags buede glass . Helt ubrukelig til å rygge med.Spurte om hvorfor det var så dårlig ryggelys på Superben, men fikk til svar at det er ryggemarkeringslys. De er kun for å opplyse andre om at du rygger. Helt elendig opplegg..