Dagens kjøpetips

Sikkert noen som kan si mer enn meg om det er en god deal eller ei, men en Autavia Viceroy fra '77 til 13700 før moms er vel ikke så ille?
Link
 
Hoi! Den der er skikkelig, skikkelig kul. Ekstremt fet klokke.

...redd den blir noe sær å selge videre hvis du en gang skulle føle for det. Er generelt skeptisk til "spesial-ur" og "tema-ur". Se på Ferrari og Panerai, Omega og James Bond ++ De raser i verdi, og er ugreie å videreselge.... Men et skikkelig fett ur det der :)
 
...redd den blir noe sær å selge videre hvis du en gang skulle føle for det. Er generelt skeptisk til "spesial-ur" og "tema-ur". Se på Ferrari og Panerai, Omega og James Bond ++ De raser i verdi, og er ugreie å videreselge.... Men et skikkelig fett ur det der :)

Absolutt, men forskjellen her er at det er ikke en film eller et produkt og det er heller ikke fult av logoer på skiven osv. Det gjør det hele veldig, veldig mye bedre ;).

Tror de der er uendelig mye enklere å selge enn en ferrari pam som jo mistet omtrent like mye verdi som en ferrari i det du tar den ut av bygget til forhandler :eek:
 

9okG6.gif

;)
kul klokke!
 
En kollega av meg som har den andre klokken det refereres til at Tidemann fikk inn, og jeg kan bekrefte at det er ei flott flott klokke! Distingvert sportsur. JLC-en altså.
 
Absolutt, men forskjellen her er at det er ikke en film eller et produkt og det er heller ikke fult av logoer på skiven osv. Det gjør det hele veldig, veldig mye bedre ;).

Tror de der er uendelig mye enklere å selge enn en ferrari pam som jo mistet omtrent like mye verdi som en ferrari i det du tar den ut av bygget til forhandler :eek:

Et godt poeng ChristianN! Sjekket ut uret på Urverket, og jeg ser nå at det ikke er en sånn promo-greie, men faktisk en egen serie. Go for it!!
 
Si meg, er det ikke en sånn JLC Celter har da? I så fall er den definitivt sexylubben IRL også :)
 
Dette kan da heller ikke være et så dårlig kjøp: OMEGA SEAMASTER PLANET OCEAN CHRONOGRAPH XL - FINN Torget ?

Tydelig den store Panerai-selge-dagen i dag:
- Panerai Luminor Marina 1950 3 Days Automatic (PAM359) - FINN
og
- http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8p-og-salg-9/fs-panerai-luminor-marina-312-%2Asolgt%2A-13769/
(som jo ble solgt på under en time, grattis til Ostepåpp, men himmel, jeg rakk ikke hjem fra jobb for å telle penger engang før den ble borte....)

Jo takk, Gmortens!

Den ble solgt på 14 minutter, så kan ikke klage;) Kjenner igjen følelsen av en klokke som glipper:(