Dagens kjøpetips

Dette må vel antagelig være en OK pris??

Pen klokke, i alle fall.

52_714396600.jpg
 
Ingen bilder av selve klokken, lite informasjon og dårlig norsk gjør meg skeptisk i hvert fall.
Noen her som har sendt en mail og spurt om å få noen bilder av den?
 
Ingen bilder av selve klokken, lite informasjon og dårlig norsk gjør meg skeptisk i hvert fall.
Noen her som har sendt en mail og spurt om å få noen bilder av den?

Selger
jag har slut sålt denna klockan,men beställningen kommer nästa vecka.
klockan är från 2011 och har 18k guld
den är helt ny importerad ifrån China.den kostar 217.000 på butiken
men jag säljer lite billigare,tillsammans med andra rolex klockor.
det är också 1 år garanti och alla papper följer också med.
hör gärna av dig nästa vecka,så kan jag vissa klockan för dig.

Meg
Jeg er interessert. Har du noen bilder? Er det snakk om en 116618 eller 16618? Hva er serienummeret på klokken? Du holder til i Stavanger?

Selger
det rolex 16618LB Dia.bilderna är de som ligger på finn och har inga andra andra bilder på den.
jag bor i stavanger och klockan kan skicka via posten samma dag som du gör inbetalningen för klockan.

Meg
Hvorfor har du bilder av en 116618 når du selger en 16618?

Selger
jag säljer inte 16618 utan en 1116618 submariner date.
det verkar som du inte vill köpa klockan och vill bara slösa bort min tid
men du får söka dig till någon annan om du inte vill köpa något av mig.


Jeg fikk en enda dårligere magefølelse etter at jeg har hatt kontakt med selger ;)
 
Selger
jag har slut sålt denna klockan,men beställningen kommer nästa vecka.
klockan är från 2011 och har 18k guld
den är helt ny importerad ifrån China.den kostar 217.000 på butiken
men jag säljer lite billigare,tillsammans med andra rolex klockor.
det är också 1 år garanti och alla papper följer också med.
hör gärna av dig nästa vecka,så kan jag vissa klockan för dig.

Meg
Jeg er interessert. Har du noen bilder? Er det snakk om en 116618 eller 16618? Hva er serienummeret på klokken? Du holder til i Stavanger?

Selger
det rolex 16618LB Dia.bilderna är de som ligger på finn och har inga andra andra bilder på den.
jag bor i stavanger och klockan kan skicka via posten samma dag som du gör inbetalningen för klockan.

Meg
Hvorfor har du bilder av en 116618 når du selger en 16618?

Selger
jag säljer inte 16618 utan en 1116618 submariner date.
det verkar som du inte vill köpa klockan och vill bara slösa bort min tid
men du får söka dig till någon annan om du inte vill köpa något av mig.


Jeg fikk en enda dårligere magefølelse etter at jeg har hatt kontakt med selger ;)

Er det sendt en "bekymringsmelding" til finn.no vedrørende denne? Dumt om noen som er mindre oppegående går for denne. Selv kan jeg ikke begripe at noen forhåndsbetaler for noe, om det ikke er "kjenninger" med positive feedback via forum etc.
 
Er det sendt en "bekymringsmelding" til finn.no vedrørende denne? Dumt om noen som er mindre oppegående går for denne. Selv kan jeg ikke begripe at noen forhåndsbetaler for noe, om det ikke er "kjenninger" med positive feedback via forum etc.

Jeg sendte en. Helt klart svindel.
 
Litt risikabelt å legge denne her da jeg selv er interresert i den:D
Men har noen hatt kontakt med selger? Nå eller ved annet salg/kjøp?
Jeg sendte mail samme kveld den ble lagt ut, og fulgte opp med sms igår. Har ikke fått svar på noen av de. Jeg har etterspurt noen bilder av slitasje på lenke, lås, bezel og om det har hatt sevice.
Ved klokkekjøp er selgers fremtoning viktig om jeg får godfølelsen eller ikke. Kan ikke si jeg får det nå... "Problemet" er at jeg virkelig er på jakt etter 2254 :confused:
Omega Seamaster - FINN Torget
 
Ingen erfaring med selger,
men uten svar er jo kjøp selvsagt uaktuelt. Ikke rare sakerne å svare på hvis melet er rent. Håper alt klaffer og det blir unbox ;)