Dagens kjøpetips

Archimede lanserer en ny bronse-utgave av sportsuret sitt.

Jeg synes det er veldig mye riktig her.

archbronz.JPG


Kjenner ikke så godt til Archimede fra før. Vi snakker ca. 9.000 levert. Ikke så galt det eller? Hva er i så fall alternativene?
 
@Santos-Dumont denne var rå og Archimedes har mye for pengene.
Kun vært borte i det selv med en flieger men den var bland de med mer bang for bucken rundt 2-3000
I 9000-klassen stiller de mot tøffere motstand men mye er jo á la Helson og andres mer "macho" bronseklumper.
 
Redigert av en moderator:
... da er vel heller ikke Dagens Kjøptips tråden for å tipse om denne @1000ft ? :mrgreen:
Dette er nok atter et fall av "jeg fikk en verditakst på tilsvarende klokke ny"

Synes unngå-å-kjøpe tips også er gøy i denne tråden, men joda :)
Frustrerende når jeg egentlig er litt på utkikk etter en datejust
 
Redigert av en moderator:
Ikke en tips men mer et spm om råd :)

Har en mulighet til å kjøpe 2 Hamilton thin-o-matics for 4900 kr. Ny i boks med alle papirer og stemplet av en AD. (Blir tipsen av min far at den AD har salg). Kan hente de på neste tur til Nederland og siden prisen er 4900 kan jeg ta de med uten å bekymre meg at tollvesenet lager noe problemer.

Ting er at jeg egentlig ikke trenger en ny klokke, men for den prisen er det nesten verd å selge 1 eksemplar og tjene litt på den og har den ander i boksen (og seller den kanskje senere hvis jeg likevel ikke vil ha den).......

Hva hadde dere gjørt, 60 prosent er en god rabatt, og 2450 for en automatisk klokke med 2824-2 urverk er ikke dyrt tror jeg?
 
Jeg hadde hoppet på muligheten... :)

Ikke en tips men mer et spm om råd :)

Har en mulighet til å kjøpe 2 Hamilton thin-o-matics for 4900 kr. Ny i boks med alle papirer og stemplet av en AD. (Blir tipsen av min far at den AD har salg). Kan hente de på neste tur til Nederland og siden prisen er 4900 kan jeg ta de med uten å bekymre meg at tollvesenet lager noe problemer.

Ting er at jeg egentlig ikke trenger en ny klokke, men for den prisen er det nesten verd å selge 1 eksemplar og tjene litt på den og har den ander i boksen (og seller den kanskje senere hvis jeg likevel ikke vil ha den).......

Hva hadde dere gjørt, 60 prosent er en god rabatt, og 2450 for en automatisk klokke med 2824-2 urverk er ikke dyrt tror jeg?