Dagens ble raskt til kveldens etter en herlig gtg med gode venner. Har vært så heldig å få tak i denne OEM alligatoren som har vært i daglig bruk i 5 år og fortsatt like flott på baksiden. Herlig myk og en fantastisk patina på oversiden. 22 mm GSD børstet spenne som definitivt er verdt det lille ekstra
Dagens er en sprek og glosset reim fra Spider Straps med 24mm spenne av uviss produsent. Myk og god reim av god kvalitet. Usikker på om denne typen tåler vann særlig godt, så denne holder seg mest innendørs
Dagens er jeans canvas fra Tempo Vintage med 24mm børstet spenne. Fått masse komplimenter med denne til jeans, en skikkelig hit. Skikkelig god kvalitet til en skikkelig god pris. Anbefaler a ta en till på Ale sitt sortiment hos Tempo Vintage, veldig mye bra der
Dagens er OEM velcro. Trodde Submersible reima til Panerai var den beste gummi reima, men ble svært positivt overrasket da denne banket den greit. Svært solid og selvfølgelig eksepsjonelle justeringsmuligheter. Litt sjokkert da Bjerke sa jeg var eneste som noengang hadde bestilt en slik hos dem. Kommer i stoff på flere av submersible modellene, iallefall 0024, så forhåpentligvis er jeg ikke alene med denne typen fremover
Dagens er nok en reim fra GSD med 24mm polert spenne. Denne er noe tykkere enn normalen som gjør at klokken virker endel større. Kvaliteten er som forventet GSD kvalitet i verdensklasse. Anbefales å ta en titt i butikken hans
Dagens har jeg fått og kommer sikkert til å få mye pepper for... OEM deployant kalvereim på sort pvd foldespenne. Sort pvd og børstet/polert stålkasse passer ikke sammen sier du. Neivel sier jeg, bruker den slik uansett