Dagens trening

Bumper denne. Gikk greit tom idag med 16-18km stiløping igår på 1t45min i beina.

Lurer på om jeg spottet @DJM på veien?
200959B6-2DA6-4C80-83DD-6EC9B435FD8C-20229-000012918516617B_zpsa36b5fae.jpg
 
Redigert av en moderator:
Det er jo gode sjanser for det ;)

Var du alene eller med andre?

Jeg hadde jo en del stopp, blant annet på "Gårdsbordellet" (fy da, det er ikke noe bordell) og HydroTexaco på Klokkarstua så vi kan nok ha unngått hverandre også.
 
Du syklet alene med ryggen mot Drammen, vi var grupetto på 6 med fart mot Drammen. Stoppet også på gården men da etter deg vil jeg tro. Tipper vi så deg etter du hadde passert tofte og vi var på vei dit.
Litt tørre skoleboller på søndag?
Du syklet alene? Må bli flinkere på å gi beskjed til hverandre.
 
Stemmer.. da var du del i den Raphakledde gruppen(?) med litt for lav tråkkfrekvens? ;) Men vi hilste i alle fall på hverandre.

Jeg spiste kanelbolle og Cola.. kanelbollen var god, men tror kanskje det blir en feit burger på Klokkarstua neste gang.

Nå er jeg litt mør i kroppen etter påkjørselen ved Lysakerlokket, men satser på å trå meg en tur i dag og i morgen, det er bare å teame opp f.eks. i morgen? Jeg er ferdig med seminar på jobb 15.
 
I farten fant jeg ikke en egen sykkeltråd, men de av dere som er på jakt etter ny brukt sykkel bør kanskje komme dere til auksjonshuset i kveld.
Auksjonshuset AS sykkelauksjon

Sykkelauksjon der det er mulig å gjøre gode kupp blant mye skrap.
 
Fasiten på hvordan man ødelegger en meget god trenings steam:

E4cYqEt.jpg


Føtter er aldri pent, så sorry for close-up... Måtte bare dele frustrasjonen:mrgreen:
 
Fasiten på hvordan man ødelegger en meget god trenings steam:

E4cYqEt.jpg


Føtter er aldri pent, så sorry for close-up... Måtte bare dele frustrasjonen:mrgreen:

Hva skjedde? Ser vondt ut - god bedring!

Kun basket på meg for tiden, rekker verken jogging eller styrke. Kamp i morgen formiddag. I'm too old for this shit :mrgreen:
 
Ikke like Hoven @iron-man men i samme situasjon. Kjennes ut som jeg har bristet et ben i ankelen.
Dere som er flinke på vektrommet, hvordan varmer dere opp når dere bare skal trene overkropp? Noen med et bra ukesopplegg med kun overkropp? (Skip leg day for meg fremover)
 
Redigert av en moderator:
Noen liker å varme opp hver enkelt muskelgruppe ved å kjøre et sett med lette vekter før tunge sett, om foten din tillater det kan du jo ro noen tusen meter på romaskinen.

Personlig har jeg droppet både oppvarming og uttøying for lengst og syns det fungerer bra for meg.

Er nå inne i min 7. Uke med trening fem ganger i uken. Har to dager på overkropp, en med ben og to med kondisjon. Blitt kvitt masse fett, men vekten er stabil ettersom jeg også bygger muskler. Er må 80 kg på 176 cm. Har sikkert noen kilo vann ekstra mtp. kreatininntaket mitt også.

Oppe halv seks alle ukedager for å trene, utrolig digg måte å begynne dagen på.
 
Redigert av en moderator:
Nå som Elexia sats og fresh slår seg sammen, kansje du ville meldt deg inn så vi kan ha frokosttrening sammen?
 
Nå som Elexia sats og fresh slår seg sammen, kansje du ville meldt deg inn så vi kan ha frokosttrening sammen?

Vi får se hva som skjer, SATS selger ILA og VULKAN så da blir jo nærmeste for med ELEXIA på Ringen, og det er FOOOOR langt, men om det dukker opp noe spennende kan man jo prøve det ja.

Fusjonen har forresten ingenting å si for medlemmene, du kan ikke trene hos SATS med ELEXIA kort osv.
 
Kan være lurt deg ja @iron-man. Slik ser et kne ut med skadet leddbånd og avrevet korsbånd...

Edit: redigert bort, sparer sonen for min halvnakne kropp :)
 
Redigert av en moderator:
Endelig i jevnt i gang med trening igjen etter flere mnd med halvhjertet innsats :)
4 dager i uka med jern de siste 4 ukene nå. Det hjelper godt for en halvgammel mann :)
 
Seier 84-79 i dag. Nå er jeg, som gamlefar på laget, ikke den som scorer mest, men det var digg å putte 4 av våre 6 de siste to minuttene av kampen og dra ned noen viktige returer. Utrolig bra start på helgen med en skikkelig lagseier! Burde selvsagt vært toppet med lagfest :eek:
 
Ikke noe å kimse av det @TomB :)
Sesongens første tur her. Støl og fæl men med sol og rolig tempo ble det en god start:)
97E6EB2D-7694-45BB-8697-DC167106F61E-25452-00000A8E6FB86B66_zpsc43ea9f7.jpg
 
Redigert av en moderator: