Dagens trening

Rykket rilbake til start i knebøy/mark igår med tre superstrikte set på kun 40kg efter tips her
- holdt for träningsvärk det med :)
 
Har hatt lyst å skrive i denne tråden lenge, men på bakgrunn av familieforøkelse i fjor høst har det vært pinlig langt mellom treningsøktene i vinter.

Har drevet med mye forskjellig før, og holdt en god stund på med mye vekttrening, da i både "isoleringsskolen," og "basisøvelseskolen." Apropos - hvis man skal begynne med styrketrening og vil gjøre basisøvelser, kan jeg nesten ikke anbefale "Starting Strength" av Mark Rippetoe nok. Liker stadig å ta en vektøkt innimellom, men det blir ikke prioritert som før.

Hovedtreningsformen siste par årene har vært klatring, både inne og ute, både buldring og tau. Aller mest buldring. Fabelaktig fullkroppstrening, inkludert koordinasjon og balanse. Og grådig gøy! Klatring kan virkelig anbefales til alle. Har spedd på klatringen med styrketrening, litt løping, skigåing, fjelltur og squash av og til.

Har etter hvert innsett at noe av det viktigste mhp valg av trening er det at det er morsomt, slik at man tar seg tid/setter av tid til det.
 
Trening for meg nå er sykkel, sykkel, sykkel, litt løping og sykkel. Skal prøve å bli rask både på asfalt og utfor i år :) Dette fører bl.a til at de 5 kg jeg la på meg i julen er borte og har tatt med seg to til :cool:
 
Meget bra treningsuke :) To basket, to styrke, en fjelltur og en joggetur. Fjærvekt here I comeback ;)
... og maks 2048 kcal per dag?

Grei trening her men utskeie-helg deluxe og med glede.
Under 80 either way og BMI<25 (hvis nå det er noe å trakte efter)
Men må shape opp enda litt
 
Hehe ja. Søk bartendaz i youtube. Mye komiske folk som gjør drøye ting på lekestativer. Var vel se som begynte med "ghetto-trening"
 
Trening for meg nå er sykkel, sykkel, sykkel, litt løping og sykkel.

Samme her, bortsett fra løpinga. Holdt på å gi etter for treningskompisers mas om pulssoner, men så fant jeg ut det var forbudt iht. punkt to i the Official Rules of the Euro Cyclist:

2. Training is based solely on feel, while racing is to be guided by sensations and instinct. The Euro Cyclist will never accept tried or tested scientific training methods.

Best å følge reglene. :)
 
Få se et bilde av sykkelen din og antrekket, så vi får se at du følger de andre reglene;)

(Forøvrig veldig enig i at sånne tester er fandens oldemor)