Dagens trening

Hurum rundt i strålende sol på påskens siste dag med innlagt Softisstopp i Lier:) Det er godt å være syklist i disse dager!
 
Redigert:
Syklet ut til Bygdøy og løp en runde i Bygdøy skogen, flott tur i vårværet. Formen er ubrukelig da, sliter med smerter i en legg, blir lite kontinuitet. Prøver gamle sko og kun jord/grus, godt jeg ikke er påmeldt Sentrumsløpet iår.
 
Sentrumsløpet 10km.
Strava sier 42,21min.
Stoppeklokken sa 44,38.
Offisiell tidtaker tid sa 44,48.

Vi forholder oss desverre til offisiell tid...

Det sagt, aldri løpt så jevnt mtp fart. Raskeste split: 3:53/km
Tregeste split: 4:26/km
Det skilte 15 sekunder på første og siste 5km. Desverre ikke negativ split.

Veldig varm dag og veldig tørr i munnen.
Godt fornøyd med egen innsats.

Noen andre som løp?
 
Jeg sto på terrassen og så på de som løp Bergen City Marathon.

Følte jeg forbrente en del kalorier iom. at jeg sto, og ikke satt.
 
Sentrumsløpet 10km.
Strava sier 42,21min.
Stoppeklokken sa 44,38.
Offisiell tidtaker tid sa 44,48.

Vi forholder oss desverre til offisiell tid...

Det sagt, aldri løpt så jevnt mtp fart. Raskeste split: 3:53/km
Tregeste split: 4:26/km
Det skilte 15 sekunder på første og siste 5km. Desverre ikke negativ split.

Veldig varm dag og veldig tørr i munnen.
Godt fornøyd med egen innsats.

Noen andre som løp?


Ikke iår, trøblete legg i ettervinter/vår, ble for tidlig med 1 mil på asfalt. Satser på halv i september, under Oslo Maraton.

Gratulere med vel gjennomført @Entropy
 
Redigert av en moderator:
En herlig joggetur idag, 1 time og 20 minutter rolig jogg i kjølig klart vårvær. Kona på ekstrajobb, blir å strekke litt på sofaen og kjenne på endorfinene.
 
Må endre og si noe positivt om sentrumsløpet, offisiell tid var den samme, men det ble positivt split på 10 sec:)

Skal ut med dama i skogen idag på fin langtur:) Gleder meg!
 
Sognsvann-Kikut-Sørkedalen Sk-Røa-Sentrum, ca 4,5 mil, ca 20 km/t i snitt, uten klikk pedaler :)
 
Noen som løper Holmenkoll stafett idag ? Løper selv Besserud Gressbanen, beina får kjørt seg i utforbakken og blir godt støl imorgen. Lar Sub'en hvile hjemme idag, tar fram plastikk Timex.......
 
Rundt Gullfjellet i dag. Gikk helt fint til jeg plutselig fikk hammeren FØR Fanafjellet! Dvs slegge i hodet på vei opp. Har aldri måttet stoppe i en bakke på sykkel før, måtte ha to stopp i dag. GLAD for å værte hjemme nå :cool:
 
Fjellsesongen er offisielt opna, for min del.
Bur ein på Vestlandet som meg er fjelltrim noko av det beste med heile sommaren..

Ein får frisk luft, oppsøke flott natur, og ein kjem i tilegg i form ganske raskt. (Håpar eg).

Steintungt idag, 0,1 tonn i god oppoverbakke. 1t og 5 min til toppen. (Går på ca 50 i form....)
 
Kjøpte du disse, ble du lurt

Kjøpte du disse, ble du lurt

Barbeint-skoene er ikke så helsebringende som selskapet hevdet.

Kate_Hudson_with_Matt_Bellamy_out_and_about_in_Primrose_Hill__Lo.jpg


:mrgreen:
 
Rundt Gullfjellet i dag. Gikk helt fint til jeg plutselig fikk hammeren FØR Fanafjellet! Dvs slegge i hodet på vei opp. Har aldri måttet stoppe i en bakke på sykkel før, måtte ha to stopp i dag. GLAD for å værte hjemme nå :cool:

Den beryktede Fanahammeren @Tore!:mrgreen: he he!
 
Redigert av en moderator: