Dagens trening

Jeg er forsåvidt enig med deg i at man ikke nødvendigvis skal kun se på tall alene, men man ser nok forskjell på en som repper ut på 150 over 100.. ;)

Grattis Mathfjeld!

En tidligere kollega av meg har vel en pers nå på mellom 305 og 315. Ja det stemmer og jeg mener kg. Styrkeløfter og kroppen er ren som et spedbarns.:)
 
En tidligere kollega av meg har vel en pers nå på mellom 305 og 315. Ja det stemmer og jeg mener kg. Styrkeløfter og kroppen er ren som et spedbarns.:)

Joa, men det er med utstyr...

Ninjaedit: Dette ble veldig sutrete: Det er selvfølgelig meget imponerende det også! Nær umenneskelig.
 
En tidligere kollega av meg har vel en pers nå på mellom 305 og 315. Ja det stemmer og jeg mener kg. Styrkeløfter og kroppen er ren som et spedbarns.:)

Jeg håper ikke kommentaren min ble oppfattet som at jeg mener at de som løfter over et gitt tall har tatt noe de ikke bør, for det mener jeg virkelig ikke. 1.5-2XBW er i mine øyne et oppnåelig mål for de fleste, forutsatt at man trener mye og lenge.

300kg+ er ufattelig imponerende! Det er utrolig hva man kan oppnå med å være målrettet og mye trening :)
 
Grattis! Da regner jeg med at vi ser mange perser fremover når teknikken virkelig sitter! :)

Håper det, skal prøve å øke litt ukentlig nå. Har også trent for meg selv det siste året, altså uten spotter. Det har nok vært den største bremsen. Nå har jeg begynt å trene med en gjeng på skolen, så da blir det bra! Lurer på om jeg skal gå over til "superprogrammet" postet over her. Ikke så isolerende, men større muskelgrupper.

Kompis av meg fikk nettopp 1009 poeng i Ironman-testen. Ganske heftige tall med tanke på at alle øvelsene skal gjennomføres ila samme dag. Tror de brukte totalt 5 timer nå.
 
39F26E51-AF96-4385-AB0F-4794279DBB17-179-0000005148B2D2D2.jpg
3EF9C93F-68C8-41F2-B27F-DA145FC5AC2C-179-0000005142E0080D.jpg
5B0C8C0E-2C8E-4798-AFCE-C45E27D15156-179-000000513CEC4AEB.jpg


Siste ukers trening. Blitt litt uregelmessig grunnet eksamen og sykdom. Synes programmet er morsomt og tungt. Kjører det så kanskje ut februar også ser jeg om progresjonen er så stor at jeg fortsetter med det samme programmet. Gikk litt ned da jeg begynte med det nye programmet, er derfor ikke før nylig at det faktisk er progresjon.

Edit: De dagene det står 00000 på squat har jeg kjørt benpress i stedet.
 
Redigert av en moderator:
Siste ukers trening. Blitt litt uregelmessig grunnet eksamen og sykdom. Synes programmet er morsomt og tungt. Kjører det så kanskje ut februar også ser jeg om progresjonen er så stor at jeg fortsetter med det samme programmet. Gikk litt ned da jeg begynte med det nye programmet, er derfor ikke før nylig at det faktisk er progresjon.

Edit: De dagene det står 00000 på squat har jeg kjørt benpress i stedet.

Ser vel bra ut det her!
Bra at du er litt langsiktig, folk bytter alt for ofte program.
 
Jeg er avhengig av styrke trening. Elsker det. Blir alt fra 3-6 ganger i uken. Men vanligvis er det 5 splitt + en ekstra dag med fritrening. Kombinert med kosthold og mye søvn. =)



Pers som jeg har hatt på det beste, alt i serie. IKKE i maksløft på 1.


240kg knebøy.

400+kg i beinpress.

235kg markløft.

15 rep chins med 50 kg hengende vekt.

15 rep dips med 90 kg hengende vekt.

36kg handtler Arnold-skulderpress.

Det tyngste jeg har løftet av handtler på bryst i løsbenk er 62,5 kg handtler i serie på 6 som var det tyngste de hadde av manualer i nærområdet sett bortifra Haralds i Oslo.
 
Redigert:
Vil også si at det er kult at det også er tråder som dette her på forumet. Trening og kosthold er viktig for kropp og sjel. :D


Må også tilføye at i dag er en fridag fra trening her, med unntak av den obligatoriske gå turen på kvelden.
 
Redigert:
Imponerende tall, Toland!;)

Tusen takk for det Tagliano. :) Har holdt på med styrke en god stund, og det er en av de tingene jeg må ha i livet for å fungere normalt. Jeg snakker daglig med mennesker som jobber med trening og har jobbet med det i opptil 30-40 år. Elsker og lære. Og når noe først noe fanger interessen så vil jeg lære mest mulig om det. Det er sånn jeg havnet her også.

De tallene er fra 2010. Etter det var jeg borte fra det en stund pga komplikasjoner. Men er på god vei tilbake igjen. Men kommer nok ikke til og trene så tungt igjen, det vil tære på kroppen med tid. Så da er det bedre og trene litt bedre og heller yte litt mer i sett eller reps. Men kult og ha løftet litt tungt.

Jeg er også antidoping så det var også uten noen form for steroider så det er sagt.

Men nå blir det mye skravling fra meg :rolleyes:
 
240kg knebøy.
400+kg i beinpress.
235kg markløft.
15 rep chins med 50 kg hengende vekt.
15 rep dips med 90 kg hengende vekt.
36kg handtler Arnold-skulderpress.

Veldig imponerende! :)
Hva lå du på i kroppsvekt når du hadde disse tallene, hvis det er ikke for mye å spørre om?
 
Veldig imponerende! :)
Hva lå du på i kroppsvekt når du hadde disse tallene, hvis det er ikke for mye å spørre om?


Hei og beklager sent svar UGK. På den tiden var jeg 97,5 kg og bare 4,5% fett.


Det laveste jeg har målt inn på fettprosent var ca 3%. Da cirka 80 kg.
 
Redigert: