Yoga ass. Det hadde jeg ikke trodd at jeg skulle like. Det er vondt og tungt underveis, men hjelpes så godt man føler seg etterpå.
Ja, de første rundene hver vinter er nesten som å lære å sykle på nytt, og det gir samme deilige mestringsfølelsen man fikk som barn. Når jeg først klarer slappe av, går det ikke lang tid før jeg kan slippe styret. Stå og tråkke tør jeg ikke ennå. Morsommere enn normal rulle, men ikke like intenst siden det ikke er noe særlig motstand.Rullende landevei er kult. Er det mye innsats for å holde balansen?
Har foreløpig løst utfordringen med et løpebelte som får plass til telefonen, og AirPods. Glad jeg slapp smartklokke og kan opprettholde min motstand mot slikeKanskje ikke helt det du spør etter, men jeg har i ca 10 år nå sverget til Apple Ipod Shuffle.
De er mikroskopiske små og veier ingenting. Kontra andre løsninger koblet til mobil etc så varer også strømmen utrolig lenge.
Nå foretrekker jeg nesten alltid å trene uten musikk, men hvis jeg f.eks skal på en langtur på landeveissykkel så tar jeg kanskje med en slik. Klipper den bare på kragen eller baklommen på sykkeltrøyen og merker aldri engang at jeg har den på.
Disse har egentlig utgått fra Apple's sortement, men du finner de på Finn.no og Ebay for 150-200kr.
Identifiser iPod-modellen - Apple-kundestøtte (NO)
Finn ut hvilken iPod-modell du har, basert på modellnummeret og andre detaljer.support.apple.com