http://m.jamesedition.com/watches/r...pthand34;100-percent-original-for-sale-775152
Visstnok 100% original. Rød skrift.
http://m.jamesedition.com/watches/r...pthand34;100-percent-original-for-sale-775152
Visstnok 100% original. Rød skrift.
Ut i fra min begrensede erfaring ser det ut som denne har service dial og visere. Greit nok hvis du ikke ønsker/har råd til en av få orginale.
Tom
Kan jeg spørre hvordan man ser det på denne? At det er service skive og visere mener jeg. (Jeg prøver bare å lære litt ) Jeg syns viserne ser litt nyere ut pga lite patina men skiven?
Har de siste månedene hatt veldig lyst på en panda chrono, hvit skive/svart sub dial eller motsatt
Men har også åpnet øynene for gult gull etter å ha prøvd @flyback s gamle REX
Hvilket verk er det som sitter i denne @flyback ?
Budsjettet ligger på 4-8K, alt etter hvor servet/tilstand den har.
Har vurdert Seiko 6138 8020, men her som også andre kjente chronos, er det mye franken ute å går.
Er det noen tips til hvilke urverk man bør gå for heller enn andre når det gjelder mulighetene for service/deletilgang/osv..?
Er Valjoux det man bør gå for? Eller er det også innafor med Landeron?
Har for tiden los på en gammel chronograph med Landeron 48.
Noen tanker om servicekost/deletilgang for det?
Har de siste månedene hatt veldig lyst på en panda chrono, hvit skive/svart sub dial eller motsatt
Men har også åpnet øynene for gult gull etter å ha prøvd @flyback s gamle REX
Hvilket verk er det som sitter i denne @flyback ?
Budsjettet ligger på 4-8K, alt etter hvor servet/tilstand den har.
Har vurdert Seiko 6138 8020, men her som også andre kjente chronos, er det mye franken ute å går.
Er det noen tips til hvilke urverk man bør gå for heller enn andre når det gjelder mulighetene for service/deletilgang/osv..?
Er Valjoux det man bør gå for? Eller er det også innafor med Landeron?
Har for tiden los på en gammel chronograph med Landeron 48.
Noen tanker om servicekost/deletilgang for det?
I min sitter det et Landeron 51. Nyservet av Greg her på forumet. Service og deletilgang er i hvertall ganske så kurant på denne. Min er forresten i rødt gull
Hva med citizen 'bullhead' 8110A? Mange till salgs på ebay til en grei pris. Ikke noe dårlig verk ut fra dvs Japan forums