Oddemann
Støttemedlem
Og her ligg jo Henriettes med gull (som vanlig). Men i test som Sunshine viser til får den 3 av 10. Voldsom forskjell.
Og her ligg jo Henriettes med gull (som vanlig). Men i test som Sunshine viser til får den 3 av 10. Voldsom forskjell.
Min erfaring er at disse testene kan gi en pekepinn men er langt fra noen fasit. Kjøpte Henriettes etter det kom godt ut i test for noen år siden. Det var det dårligste pinnekjøttet jeg har spist, med god margin. Kan absolutt være uheldig selv om det er en testvinner.Og her ligg jo Henriettes med gull (som vanlig). Men i test som Sunshine viser til får den 3 av 10. Voldsom forskjell.
Veldig einig der... Har god erfaring med vossakjøt sine, men dei har jo ofte fått slakt i testar.Min erfaring er at disse testene kan gi en pekepinn men er langt fra noen fasit. Kjøpte Henriettes etter det kom godt ut i test for noen år siden. Det var det dårligste pinnekjøttet jeg har spist, med god margin. Kan absolutt være uheldig selv om det er en testvinner.
Kjøpte Lofotlam en periode. Det var godt. Til og med min gamle bestemor som kun sverger til Nordfjord ble imponert.Veldig einig der... Har god erfaring med vossakjøt sine, men dei har jo ofte fått slakt i testar.
Mulig det er nevt tidligere. Men nå har jeg lagret urøkt og røkt pinnekjøtt fra Henriettes. Best før-dato var sommeren i år.
For en smak. Kan nesten sammenlignes med en prematur versus voksen rød Bordeaux.
Dette er noe jeg absolutt skal gjøre igjen, og kan trygt anbefale alle som elsker godt pinnekjøtt.
Hvordan lagret du den - har du kjølerom?
Har opplevd at pinnekjøtt begynner å mygle ved lagring i for høy temp, så nå stapper jeg alt i fryseren.
100%! Henriettes er den største skuffelsen jeg har vært borti på pinnekjøtt.Min erfaring er at disse testene kan gi en pekepinn men er langt fra noen fasit. Kjøpte Henriettes etter det kom godt ut i test for noen år siden. Det var det dårligste pinnekjøttet jeg har spist, med god margin. Kan absolutt være uheldig selv om det er en testvinner.
Henriettes har vært en gedigen skuffelse hver gang. Har gitt det flere sjanser, men aldri mer.100%! Henriettes er den største skuffelsen jeg har vært borti på pinnekjøtt.