UJU
Støttemedlem
Der har du en godbit for fordøyelsenPinnekjøtt ikke bare til jul. Levd halve livet på gård og livretten her er ertesuppe kokt på pinnekjøtt.
Det nærmer seg julaften og god mat folkens!
Som vestlending blir det pinnekjøtt som alle tidligere år (kunne gjerne tenkt meg ribbe, men det ble nedstemt)
Som alltid er det vindtørket urøkt pinnekjøtt som gjelder - bog og lår har 0 med pinnekjøtt å gjøre.
Jeg har som regel drukket julebrus + en akevitt og to til (skylder på alder der)- men tenkte juleøl og akke i år.
Hva drikker dere til julemiddagen?
Tar gjerne imot tips om noen har en "banker"
Takker for tips, Aass har jeg veldig sansen for - kun drukket fatølet, men i min gane går den Hansa en høy gang! Får ta meg en tur på Coop borti veien her imorgen å handle inn litt test. Hyggelig med faglig alibi også!Synes Julefred av Kinn bryggeri er ypperlig. Kjøpt på Coop. Av de større produsentene sin juleøl på boks som jeg har smakt synes jeg Aass sin var best. Hva med å foreta en liten test selv? Er jo meget individuelt det her. Gå på pol og/eller butikken og rask med deg diverse øl og nyt noen kalde glass på forskudd, så vet du hva som er et godt valg på søndagen.
Om man ser bort fra øl og akevitt så er rødvin et godt alternativ.