Om jeg tenker meg om, så er det vel ikke 3570.50. Det er den med skruer i lenka. Men uansett, utrolig fornøyd. Speedmaster er jo speedmaster Men takk
Uansett hvilken referanse den har er jo Speedmasteren en flott klokke Gleder meg til bilder.
Om jeg tenker meg om, så er det vel ikke 3570.50. Det er den med skruer i lenka. Men uansett, utrolig fornøyd. Speedmaster er jo speedmaster Men takk
Takk for at du deler @Hammerfjord .
Dette er bensin på bålet for mine klokkeplaner.
Hei, jeg er ny .. , jeg begynte med vintage og har kost meg med det, kjøpte min første "orntli" klokke en speedy 3573.50 for 3 uker siden. Må jo si at jeg er så sykt fornøyd, rart å ha en hobby som er "litt" dyr og samtidig bare så altoppslukende..og moro.. men hvor går veien videre, tru.. og må jo bare takke kanskje spesielt hammerfjord og spacecowboy for mye nyttig linker og info.
Hei, jeg er ny .. , jeg begynte med vintage og har kost meg med det, kjøpte min første "orntli" klokke en speedy 3573.50 for 3 uker siden. Må jo si at jeg er så sykt fornøyd, rart å ha en hobby som er "litt" dyr og samtidig bare så altoppslukende..og moro.. men hvor går veien videre, tru.. og må jo bare takke kanskje spesielt hammerfjord og spacecowboy for mye nyttig linker og info.
Uansett hvilken referanse den har er jo Speedmasteren en flott klokke Gleder meg til bilder.
Det bildet som vises i den tråden har jeg sett i mange forskjellige diskusjoner ulike steder på nettet, spesielt i den perioden jeg har oppsøkt mye informasjon om keramiske klokker, DSOTM og GSOTM. Det er alltid det samme bildet, og det henvises alltid til at man "så dette bildet online", men jeg har enda ikke sett noen originalpost - kun et bilde fra Twitter eller Insta (husker ikke). Noen har spekulert i om bildet er falskt, men jeg tviler altså ikke på at det er ekte - jeg synes bare det virker litt som om dette er storm i et vannglass når det dukker opp en stor mengde historier ulike steder med nøyaktig det samme bildet og uten noen originalpost.
Jeg bekymrer meg i hvert fall ikke, men har likevel forsikring - da det er mye annet som kan skje med en klokke, og da selv gode forsikringer sjelden dekker så høye beløp for enkeltgjenstander.