Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Noen som vet hvordan det blir med Snoopy`n? Noen som har fått bekreftet, eller har hvilken som helst mer info? Fikk beskjed i går at det kommer 5 stk til Norge i August!

Har sendt mail til alle Omega forhandlere i Norge og står som første i køen ved flere, tror nepe jeg kan få tak i ett.. :(

Hvis du står først i køen hos flere forhandlere er det jo bare å krysse fingrene!

Mitt ukvalifiserte gjett vil være at det er et veldig begrenset antall som kommer til Norge via AD, og at disse vil bli forfordelt til de forhandlerene som har høyest salgstall :) Uten å kjenne til disse tallene, så vil vel Bjerke, Christensen, Askeland og Lervik (sikker andre på topplisten) kanskje stå lengre frem i køen når det gjelder å få..?

Hva gjelder levering har jeg hørt snakk om at det er oktober som gjelder; listepris vil være 50.300,- :)

Lykke til uansett!
 
Thomas hos Urmaker Christensen på Storo snakket om at det ble ønsket 20 stykker, men at det mest sannsynlig kom til å bli veldig begrenset. Under 5 stykker var ikke usannsynlig.
 
Touchdown in september confirmed.

tumblr_nn25g7LlwH1qz6bgco1_500.jpg


:cool:
 
Speedmaster-entusiaster bør kjenne til nettstedet fratellowatches.com, som hver tirsdag presenterer en Speedmaster-modell under overskriften: "Speedy Tuesday", man skulle tro det ble kjedelig etter noen uker, men jeg synes de er flinke til å finne gode vinklinger.

Speedmaster-fascinasjonen blir nesten litt i overkant, men fortsatt innafor, når 4 av 5 skribenter fra nettstedet har en Speedmaster på topp som beste ur etter Baselworld 2015. 3 Snoopy-awards, og 1 "First Omega in Space" i gull.

http://www.fratellowatches.com/5-fr...op-5-baselworld-2015-plus-their-bummer-watch/

Nå har jeg skrevet mye om Snoopy, men jeg må si at den Sedena-gull varianten også er pen. Bjerke har etter det jeg skjønner bestilt et eksemplar, men prisen er 150k+ så vidt jeg husker, og i det prisskitet er det mye annet som frister.

150319_OmegaBW15-5485.jpg
 
Jeg står først i køen hos Lervik, og de sier at de har fått bekreftet av Omega at de får en av de fem som kommer til Norge "sannsynligvis september". Så da tør jeg rett og slett slippe jubelen løs. :D
 
Jeg står først i køen hos Lervik, og de sier at de har fått bekreftet av Omega at de får en av de fem som kommer til Norge "sannsynligvis september". Så da tør jeg rett og slett slippe jubelen løs. :D

Grtulerer masse!
Ikke avundsjuk i det hele tatt da :cool:
Gleder meg masse til bilder da.. :p
 
Angående Snoopyen: Jeg ringte Askeland i Stavanger i dag som hadde hatt besøk av Omegasjefen, og i følge dem kommer det kun to stk til Norge totalt, og de vet ikke ennå hvordan de blir fordelt.

Edit: vet ikke om det var en nasjonal eller internasjonal sjef.
 
Redigert:
Angående Snoopyen: Jeg ringte Askeland i Stavanger i dag som hadde hatt besøk av Omegasjefen, og i følge dem kommer det kun to stk til Norge totalt, og de vet ikke ennå hvordan de blir fordelt.

Edit: vet ikke om det var en nasjonal eller internasjonal sjef.

Flott da, ser mørkt ut dette for meg litt a! :)
Står som nr 1 ved 2 AD, ikke mye håp igjen ass.. :rolleyes:
 
Redigert:
Angående Snoopyen: Jeg ringte Askeland i Stavanger i dag som hadde hatt besøk av Omegasjefen, og i følge dem kommer det kun to stk til Norge totalt, og de vet ikke ennå hvordan de blir fordelt.

Edit: vet ikke om det var en nasjonal eller internasjonal sjef.

Jublet jeg for tidlig? Jeg vet ikke, men jeg tror ikke det. Jeg har tidligere hørt rykter om alt fra ingen til 20, men de mest hardnakkede har vært to og fem. To var for en måned siden, rett etter Basel, så det kan jo hende at det er en liten stund siden Askeland snakket med Omega, og at dette nå har endret seg litt (bank i bordet). Lervik har vært veldig forsiktige i kommunikasjonen hele tiden, og ikke lovet noe som helst, så når de nå er såpass konkrete, er et godt tegn (for meg og fire andre).
 
Jeg står først i køen hos Lervik, og de sier at de har fått bekreftet av Omega at de får en av de fem som kommer til Norge "sannsynligvis september". Så da tør jeg rett og slett slippe jubelen løs. :D

Sinnsykt! Gratulerer på forhånd og så håper jeg du sender en PM når du skal flippe den :cool:
 
Nå som sommeren er på gang, så var det på tide med en fresh rem til Speedyen, så jeg tenkte at man må jo ha NASA velcro på en Speedy Pro. Og etter litt leting på interweb kom jeg over denne. "Short Strap" Jeg liker godt med denne at den ikke bygger opp under klokken. Og så ser den jo ganske sporty ut.







 
Nå som sommeren er på gang, så var det på tide med en fresh rem til Speedyen, så jeg tenkte at man må jo ha NASA velcro på en Speedy Pro. Og etter litt leting på interweb kom jeg over denne. "Short Strap" Jeg liker godt med denne at den ikke bygger opp under klokken. Og så ser den jo ganske sporty ut.









Har lett overalt! Hvilken side fant du denne på?:)
 
Jensen: jeg fant den på Ebay. Selgeren er tom nå desverre. Men hold utkikk etter "NASA Velcro short strap" så kan det hende den dukker opp igjen.