Jeg må ha en speedy før eller senere. Så er spørsmålet hvilken... Jeg liker nostalgien med speedy pro, og kunne godt hatt en premoon, men det får komme siden. Men uansett er det ikke andre enn pro som har vært på månen. Så liker og bruker jeg dato, og det har ikke pro. Så tåler vel ikke pro så mye vann heller, men jeg tenker uansett ikke bading/dusj. Tror ikke jeg vil ha noe imot å trekke uret heller. Jeg har ikke studert heslige vs safir. Liker innsynet i SS, men det er ikke moonwatch... Altfor mange variabler å ta hensyn til bare for en speedy. Noen som kan ha hjelpende tanker?
Det er helt klart Hesalite som gjelder. Mye mindre gjenskinn i Hesalite enn i safir, så man for en mye klarere eller en bedre nærhet til skiven. Vanskelig å forkare men dere som vet hva jeg mener dere vet det
Speedy gjør seg veldig godt på lenke, men jeg klarer ikke bli helt komfortabel med den. Faktisk et av mine største minus med Omega generelt er at de ofte har utrolig dårlig med justeringsalternativer på lenkene sine. Kun ett eneste "ekstrahull" på claspen. Samme problemet med smp300 og PO! Eneste Omega jeg har hatt med gode justeringsmuligheter i clasp er Speedy Reduced. Tilbake til topic så foretrekker jeg reim både utseendemessig og komfortmessig (selvom lenken blir brukt fra tid til annen). Og hva er vel en tråd uten bilder?Jeg har et spørsmål til de som eier speedy pro: Foretrekker du klokken på orginallenka, eller brukes den mest på reim? I så fall, hvilken type?
Skal du kjøpe brukt? Da skaffer du bare et ekstra ledd @bjorngb Det kan du potensielt få skaffet her inne, via AD eller eBay.
Jeg har et spørsmål til de som eier speedy pro: Foretrekker du klokken på orginallenka, eller brukes den mest på reim? I så fall, hvilken type?
Jeg reagerer også på TS remmene, både Nato og Perlon. Siden fredag har jeg brukt original Omega Nato som fulgte med i boksen til Speedy'n og det går helt fint.Av en eller annen grunn får jeg utslett på hånden når jeg bruker Nato remmer så det skjer ikke så ofte lengere.
Jeg reagerer også på TS remmene, både Nato og Perlon. Siden fredag har jeg brukt original Omega Nato som fulgte med i boksen til Speedy'n og det går helt fint.