Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Nå skal jeg snart holde munn om nye Speedmaster Snoopy-award, men jeg har i hvert fall litt nytt å komme med.

Bjerke Prinsensgate sier også det som har kommet fram tidligere. Nemlig at Norge får 5 eksemplarer. (litt usikker på hvor mange som går til Bjerke, men kanskje ikke mer enn en) 5 er lite, men det jo ikke så rart når man hører hva visepresidenten i Omega forteller i denne artikkelen: http://www.watch-insider.com/news/o...ga-speedmaster-apollo-13-silver-snoopy-award/

Nemlig at Omega fikk inn 4.400 bestillinger på modellen bare i løpet av Basel.

IMG_4982-1024x1024.jpg


Sånn. Nå skal jeg holde kjeft til jeg (forhåpentligvis) kan pakke ut en i september.


SMØØØØR det inn litt mer da! :mad:
Fortsatt nr.1 ved to AD og jeg maser og maser o_Oo_O:D
Håpet kan ikke være helt ute vel? :cool:
 
Har holdt meg litt passiv på Snoopy-fronten, men tenkte å slenge meg på listen over mennesker som står som nummer 1 i kø hos AD! :) Fikk beskjed om å ligge litt lavt i terrenget fra start av, men nå er de rimelig sikre på at jeg klarer å ende opp med en, så tør nesten å slippe jubelen løs! :D
 
Natorem på Speedmaster - OBS !
Kjøpte meg nylig en ny "Speedy Moon" hvor det følger med både en diger boks og et utvalg remmer med mer.
Interessant er det at Omega sender med ekstra baretter og insisterer i manualen at disse skal brukes ved bruk med Nato/velcro. Disse baretter er lengre enn de som skal benyttes sammen med lenken.

Her på sonen har det blitt fortalt om tilfeller hvor Nato remmer har medført tap/skade på ur, tipser derfor om at Nato rem fordrer lengre/kraftigere baretter.
 
Natorem på Speedmaster - OBS !
Kjøpte meg nylig en ny "Speedy Moon" hvor det følger med både en diger boks og et utvalg remmer med mer.
Interessant er det at Omega sender med ekstra baretter og insisterer i manualen at disse skal brukes ved bruk med Nato/velcro. Disse baretter er lengre enn de som skal benyttes sammen med lenken.

Her på sonen har det blitt fortalt om tilfeller hvor Nato remmer har medført tap/skade på ur, tipser derfor om at Nato rem fordrer lengre/kraftigere baretter.

Oi! Det hadde jeg ikke fått med meg. Godt at noen leser bruksanvisningen nøyere enn meg...
 
Aha, så den må evt bestilles, er ikke i butikkene enda antakelig?

Jeg var innom Bjerke i Prinsensgate, @MrMstone og de hadde bestilt ett eksemplar av den. Det var foreløpig ingen som hadde deponert eller tinget på den. Kommer sikkert i høst en gang. Fantastisk flott, men de skulle ha godt over 120k, så vidt jeg husker.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Blir et lengre innlegg her.. Var i Orlando med jobben forrige uke, og på agendaen sto en dag på Kennedy Space Center. Bare 2-3 mnd etter kjøp kom Speedyen hjem! :) Vi var med på en guidet tour med astronaut Bruce Melnick.. Første jeg så var klokken hans, en meget spesiell Speedmaster, som i tillegg hadde vært i Space 2 ganger! Spurte om han ville bytte med min, men han nektet gitt :)

Ny rem ble også kjøpt på Omega Boutique, sparte bare 3000 kr kontra prisene her på berget..

Kan også melde fra om at Omega Boutique i Orlando kunne skaffe Snoopy. Vurderte seriøst å bestille, men hadde blitt dyrt med MVA på toppen.

Så, bilder:




Måtte ha et bilde sammen med min også:


Og såklart et med NASA
 
Redigert:
Blir et lengre innlegg her.. Var i Orlando med jobben forrige uke, og på agendaen sto en dag på Kennedy Space Center. Bare 2-3 mnd etter kjøp kom Speedyen hjem! :) Vi var med på en guidet tour med astronaut Bruce Melnick.. Første jeg så var klokken hans, en meget spesiell Speedmaster, som i tillegg hadde vært i Space 2 ganger! Spurte om han ville bytte med min, men han nektet gitt :) Ny rem ble også kjøpt på Omega Boutique, sparte bare 3000 kr kontra prisene her på berget..

Så, bilder:




Måtte ha et bilde sammen med min også:


Og såklart et med NASA
Herlig
 
Blir et lengre innlegg her.. Var i Orlando med jobben forrige uke, og på agendaen sto en dag på Kennedy Space Center. Bare 2-3 mnd etter kjøp kom Speedyen hjem! :) Vi var med på en guidet tour med astronaut Bruce Melnick.. Første jeg så var klokken hans, en meget spesiell Speedmaster, som i tillegg hadde vært i Space 2 ganger! Spurte om han ville bytte med min, men han nektet gitt :)

Ny rem ble også kjøpt på Omega Boutique, sparte bare 3000 kr kontra prisene her på berget..

Kan også melde fra om at Omega Boutique i Orlando kunne skaffe Snoopy. Vurderte seriøst å bestille, men hadde blitt dyrt med MVA på toppen.

Så, bilder:




Måtte ha et bilde sammen med min også:


Og såklart et med NASA

STÅPELS!
Meget spesiell Speedy han har ja.
Takk for at du deler.:)
 
  • Liker
Reaksjoner: kjetil_s
Han hadde kanskje merket om du byttet urene? Det høres ut som en tur etter mitt hjerte, en opplevelse og minne for livet.