thanks
Du kan takke med bilder av din ny klokke
thanks
Takker, medlem for andre gang
@Hammerfjord
Hvor fikk du tak i den svart/grå/hvite perlon natoen fra? (ref: siste nydelige bildeserie du la ut)
Må ha meg en sånn.
Nå har klokken vert til sjekk hos AD, alt i sjønneste orden, "skranglelyden" var en skrue som satt litt løst, og hadde ikke laget noe ugang. Var faktisk ikke servicebehov engang Alla tiders. Fikk forøvrig hjelp av en veldig hyggelig urmakerdame hos Askeland i Stavanger, min hittil beste erfaring med butikken. Hun hentet meg etter hun hadde tatt av bakdeksel, og spurte om jeg ville se. Kjekt!
Denne reimen, da, hva er det for noe?
Denne reimen, da, hva er det for noe?
Tøft.. Fornøyd?
Tøft.. Fornøyd?
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=301695699762&alt=web
Hmm... Lurer på hvem som røska til seg den ene Apollo-utgaven som nettopp ble lagt ut??
Hint: han eier ikke en Speedy, en gang.
Den prisen kan jo selv ikke en ihuga Speedyfan forsvare . Sjuk prissetting! Speedy er kult, men.....Var tidligere i dag innom en Omega forhandler her i Riga (Latvia). Der koster nå Speedy Pro med den store svarte boksen rundt 6000 EUR! Med dagens kurs tilsvarer dette 54-57.000,- NOK, avhengig om det er sedler eller overføring. Hun bekreftet at Omega har vært hissige den siste tiden med prissettingen sin for å komme opp mot Rolex-nivå.