Hei,
Ble litt frem og tilbake med meg, men takket være tidssonen.no fikk jeg endelig en veldig hyggelig pakke i posten i går. Klarte aldri å bestemme meg for safir eller ei, men det ble til slutt en safir klokke da jeg har tenkt å bruke den daglig. Kanskje jeg en vakker dag forsøker meg på hesalite, men det får i så fall bli et tillegg. Var usikker på om dette kom til å bli en keeper, men etter 24 timer på hånden så har jeg fridd og klokka har takket ja - så det ser ut som det blir oss to en god stund fremover.
Jeg så alltid for meg denne klokken med en fet mørk/svart skinnreim. Blir ikke noe originalt med det første, men ser at det er mulig å finne mye fint likevel. Lurer likevel på hvordan dette med størrelser fungerer. Ønsker å kjøpe reim med deployment buckle, men hvilke størrelser er det jeg da skal ha? 18mm deployment eller 20? Forstår det slik at reima skal være 20mm til speedmaster, men er det da automatikk i at tilhørende buckle skal være 2 mm mindre?
Noen anbefalinger til kvalitetsbuckle til en fornuftig pris?
Gratulerer med en Sapphire Sandwich!
Kan anbefale alligator-reimen fra Bellini (20/18mm) sammen RHD foldespenne (18mm) som foreslått ovenfor.