Hvor?
Skru av baklokket og sjekk hva dette er for noe dersom du har mulighet til det.Er det noen som kan si meg hva dette her er? Har fått tilbud om å kjøpe denne speedmasteren for 11 000,-.. Men vet ingenting om hvilken alder eller utgave det er. Uret har manuellt opptrekk og ser spennende og Vintage ut..
*Head only"
Det er en møkkete Speedy Pro 42mm, som er blitt produsert etter 1973 ut i fra teksten på baklokket.Er det noen som kan si meg hva dette her er? Har fått tilbud om å kjøpe denne speedmasteren for 11 000,-.. Men vet ingenting om hvilken alder eller utgave det er. Uret har manuellt opptrekk og ser spennende og Vintage ut..
*Head only"
Skru av baklokket og sjekk hva dette er for noe dersom du har mulighet til det.
Jeg hadde stått klar med pengene i hånden for 11K. Vil du ikke ha den selger du den til meg for 15k
Noen som har kjøpt "see through case back" å satt på speedmasteren sin, og har evt erfaringer med det?
Denne likte jeg godt, kule subdials! Men det slår meg som et snodig designvalg å legge merkenavnet bak den enorme lumen på sekundviseren (selv om Speedy riktignok dekker til Omegasymbolet på samme måte).Nå vet jo alle at Speedy vant alle testene og ble måneklokka. Men jeg synes det var interessant å se hvordan Wittnaueren så ut, den kunne jo tross alt ha endt opp som måneklokka i dag.
Det får'n si, @Cicero . Det var en gave med mening. Slikt må aldri selges.