Özil er en juvel. Han alene vil gjøre PL til en morsomere liga. Er veldig mye penger, men her treffer Wenger perfekt. Er dog ikke overbevist om at Özil alene er nok for Arsenal.
Özil er en juvel. Han alene vil gjøre PL til en morsomere liga. Er veldig mye penger, men her treffer Wenger perfekt. Er dog ikke overbevist om at Özil alene er nok for Arsenal.
Hva tenker dere ( @slip @Thomas) om signeringen(e)?
Jeg er veldig fornøyd med Fellaini. Har hatt sansen for han lenge, og spesielt fjorårets sesong så sa jeg at han burde vi fått i stallen. Nå er han her - sammen med Moyes.
Jeg tror Fellaini vil bli en bedre spiller i United.
Hadde håpet på flere gode signeringer. Veldig bra kjøp av Arsenal forresten. Himmel og hav. Hadde vi fått han i sommer istede!!
Tror årets PL blir veldig gjevnt, spesielt om CL plassene.
1. Manchester United
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Manchester City
5. Liverpool
6. Tottenham
Ideelt sett hadde jeg gjerne sett en god ving og kanskje enda en sentral midtbanespiller inn, men da må de riktige spillerne være tilgjengelige. United kjøper ikke bare for å kjøpe.
Det er akkurat det, men forhåpningene har vært store etter at Ed Woodward og David Moyes har gått ut tidligere i sommer med utsagn som at det er ubegrensede midler tilgjengelig, åpent snakk i media om store navn som Fabregas osv. Woodward som måtte "hastefly" hjem fra Asiaturne for å ta hånd om "urgent transfer business". Og nå sitter vi her da med "bare" Fellaini, og attpåtil til en høyere pris enn hvis vi hadde trigget utkjøpsklausulen hans som gikk ut for noen uker siden. Det hele virker dårlig planlagt, litt arrogant, og setter klubben i et litt dårlig lys.
Fabregas er forøvrig i storform for tiden og virker bestemt på å gjøre en kanonbra sesong. Han har allerede 5 assists på 3 kamper. Men jeg skal ikke å gni det inn mer, sorry!
Ganske enig med deg her. Jeg synes Fellaini er meget god fotballspiller, men jeg skulle gjerne sett at vi fikk inn en ny stjerne. Vi sitter dog igjen med Rooney, og jeg satser på at Ronaldo kommer tilbake før eller siden
Det er akkurat det, men forhåpningene har vært store etter at Ed Woodward og David Moyes har gått ut tidligere i sommer med utsagn som at det er ubegrensede midler tilgjengelig, åpent snakk i media om store navn som Fabregas osv. Woodward som måtte "hastefly" hjem fra Asiaturne for å ta hånd om "urgent transfer business". Og nå sitter vi her da med "bare" Fellaini, og attpåtil til en høyere pris enn hvis vi hadde trigget utkjøpsklausulen hans som gikk ut for noen uker siden. Det hele virker dårlig planlagt, litt arrogant, og setter klubben i et litt dårlig lys.