Den store fotballtråden!

@csabko Hehe, jeg har stor tro på Martino jeg, faktisk så tror jeg at han kan være perfekt for Barca nå. Han forstår filosofien til bunns, han vil bringe tilbake det høye presset og den raske gjenvinningen, og han er generelt sett en enormt god taktiker som det vil bli gøy å se duellere med blant annet Pep i Bayern. Har ikke sett mye av fyren, men har som du kan tenke deg lest masse i kveld, og virker som om de fleste sitter med samme inntrykk - dette blir bra! :D

Han virker å ha fine meritter i Sør-Amerika, men Guus er en av verdens beste, og som
heller ikke har noe imot å holde ballen i laget. Ville helt klart helst sett Hiddink. Hector Raul Cuper
kom fra Argetina og var en helt glimrende trener helt til han kom til mitt Inter. Vi får se.
Blir i hvert fall spennende.

Redigert av en moderator:
bare en fyi:

Xavi Hernandez + Andres Iniesta + Sergio Busquet = 146 Goals & 158 Assists.

Frank Lampard = 203 Goals & 162 Assists.

;)

Så Barcelona mot Santos i kveld...

... Har bare én ting å si: Tiki-Tata. :D

Joda, det er ment som en liten inside-vits nå som "Tata" Martino er blitt trener. Fansen vitser om at han bringer tilbake tiki takaen som Barca har vært kjent for i alle år, men som har forsvunnet i de siste par årene. Dermed "Tiki Tata". :p

Han er veldig opptatt av å bringe tilbake presset og bevegelsen, da med mer rotasjon i laget slik at det kan bli jobbet mer. Virker som en utrolig hyggelig fyr, og taktisk sett er han visst utrolig god. Sier det igjen, tror han er det beste som kunne skjedd for Barca :)

Anbefaler å se kampen mot Santos fra i går, helt vill fotball i 90min. Gleder meg til sesongstart!

[video=youtube;du13I9dWUQU]http://www.youtube.com/watch?v=du13I9dWUQU[/video]

[video=youtube;UlWP3cV487E]http://www.youtube.com/watch?v=UlWP3cV487E[/video]

Like a boss!

968891_636680073039401_1745959715_n.jpg

Redigert:
@Kohe321 8-0 høres ikke ut som om Santos tok det så veldig seriøst; Santos har vel vært gode de siste årene?

Hva skjer ellers? Ble det en ny keeper? ter Stegen? Noen ny ... midtforsvarer? Er det "kun" Neymar som har kommet inn?
Tiki-tata høres uansett veldig lovende ut ...

@Kohe321 8-0 høres ikke ut som om Santos tok det så veldig seriøst; Santos har vel vært gode de siste årene?

Hva skjer ellers? Ble det en ny keeper? ter Stegen? Noen ny ... midtforsvarer? Er det "kun" Neymar som har kommet inn?
Tiki-tata høres uansett veldig lovende ut ...

@csabko Joda, Santos tok det seriøst nok, Barca spilte bare veldig bra. Anbefaler deg å se kampen. Dette minnet meg om Barca fra 2009/2010, med presset og bevegelsen i laget som gjorde tiki-takaen så effektiv. Martino er jo veldig opptatt av nettopp dette i taktikkene sine. Som Xavi nylig sa på en pressekonferanse: Martino has told us to regain our intensity, to work on bringing the ball out, to improve pressure on the opposition’s half ... concepts we have unknowingly been losing. Tydelig å se at det allerede har gitt effekt! :)

Ellers er det mye snakk om David Luiz fremdeles, men det virker som om Chelsea vil kreve for mye penger, så det blir kanskje ikke noe til. Ingen vil ha Agger, så jeg tipper at det blir en av stopperne fra Martinos gamle klubb om ikke Luiz kommer.

Og ingen ny keeper i år, Valdes spiller til neste sommer så får de lete etter ny da. :)

26 minutter med magi! En av de beste fotballvideoene jeg har sett :D

[video=youtube;8cBIAwh4EjA]http://www.youtube.com/watch?v=8cBIAwh4EjA#at=764[/video]

Er det flere her som spiller fantasy PL? Noe interesse for en TS-liga?

Da har jeg startet TS-liga på fantasy! Bare å hoppe inn! Koden er 2008715-510942 !

Synes denne var utrolig fin! Jeg er jo selvsagt veldig biased, men likevel... :D

[video=youtube;JkTsyll1SUo]http://www.youtube.com/watch?v=JkTsyll1SUo[/video]

Redigert:
Siterer fra United.no: Neil Custis i The Sun, en av United-journalistene med mest peiling, melder at United og Everton er enige om en overgangssum på 24 millioner pund for Marouane Fellaini.

;);):D:D:cool::cool:

*håpe-håpe*

Jeg digger at Fellaini ser ut til å signere for Man Utd, enda bedre at det ryktes om en blodpris pålydende £27.5m!

En helt OK spiller, akkurat hva United ikke trenger.

Saxet fra Sky Sport:

It looked at one point as though Manchester United would not secure any major signings this summer, but it is now understood that as well as bringing in Marouane Fellaini from Everton, a loan deal has also been agreed to take Fabio Coentrao from Real Madrid for the season. Stay with us for confirmation of both moves.

:)

Grattis med Fellaini ManU supportere! Det ble da noe til slutt, og det er jo bra. Angående Coentrao synes jeg dette virker veldig merkelig og usannsynlig. Trenger dere i det hele tatt en ny venstreback? Han kan jo spille andre posisjoner også, men på ManU nivå? Tviler forøvrig også på at RM vil selge Coentrao da han vel er en god venn av Ronaldo, og tror han er viktig for at han skal trives i klubben.

Hva tenker dere ( @slip @Thomas) om signeringen(e)? :)

Og Arsenal med Mesut Özil da, skal si Wenger har trukket en skikkelig svær kanin ut av hatten her. Som nøytral seer av EPL så blir jo Arsenal og hele ligaen for den saks skyld enda mer underholdende å følge med på nå. Özil er jo alltid spektakulær å se på i aksjon, og tror han vil passe godt inn i den direkte spillestilen til Arsenal. Har noen venner som er veldig glade nå... :p

Er det mulig at Arsenal med Özil kan kjempe om ligagullet? De mangler kanskje en spissbackup for Giroud for at dette skal være sannsynlig?

Edit: Ingen Coentrao. Ikke noen bombe akkurat. :p