Som kanskje den eneste liverpoolsupporteren her inne så må jeg si at jeg er svært gira på å få inn Balotelli (hvis det nå skulle gå i boks).
Det er lenge siden min klubb kunne bli nevnt i samme åndedrag som mange av de spillerene vi har blitt linket med denne sommeren.
Håper bare det er mye sant i det Pirlo sier at Balotelli har vokst opp på banen.
Balotelli er antagelig verdt risikoen til 16M. Til tross for det, så er jeg glad for at Arsenal (mitt lag) styrte unna. Jeg er skeptisk til hva slags holdninger han bringer til garderoben.
Ingen tvil at det er en (stor) risiko å signere slike spillere. Men det har fungert godt som regel for liverpool med "hissige" spiller. Collymore, bellamy osv osv. Forhåpentligvis har han rett innstilling. Og jeg tror BR er helt klart mye bedre på man management enn f.eks Mancini er. Og nå er også Balotelli 3 år eldre..
Som kanskje den eneste liverpoolsupporteren her inne så må jeg si at jeg er svært gira på å få inn Balotelli (hvis det nå skulle gå i boks).
Det er lenge siden min klubb kunne bli nevnt i samme åndedrag som mange av de spillerene vi har blitt linket med denne sommeren.
Håper bare det er mye sant i det Pirlo sier at Balotelli har vokst opp på banen.
Intetsigende kamp så langt, var det ikke for én ting: Messi ser frisk og rask og god ut igjen.
Kanskje ikke som i glansdagene, men så mye bedre enn de siste månedene; håper bare ikke det er kvaliteten til Elche som gjør det.
Argentina hadde trengt en slik spiller i VM
Men trist å se VMs kanskje beste spiller som sikkerhetsrisiko i midtforsvaret (selv om vi slipper å se det
i 2.omgang).
Rakitic ser forsåvidt også frisk ut ... ok, nå bli det 10 mot 11 i én omgang ...
Din analyse, @Kohe321?
Er det noen her inne som har noen gode tips om hvor / hvordan kjøpe billetter til ligakamper i England?
Finnes det en pålitelig billettservicetype nettsted som noen har gode erfaringer med?
På forhånd stor takk.
PS: Nei. Jeg har ikke blitt fotballinteressert. Det skal være en gave.