Hvalrossen
Støttemedlem
Hvilken klubb er det snakk om? De fleste norske supperterklubber til repektive lag er ofte billigst.
For å kjøpe Kun kampbillett må du være medlem i MUSCS. Alle du bestiller til må også være medlem.
Ja pokker *facepalm* Glemte helt bort den regelen der.Er den noen andre jeg kan bestille kun billetter fra uten noe mer dill?
Skal man ha billett uten å melde seg inn i supporterklubben vår, uten bruke reisebyrå, eller uten å være medlem av klubben i England blir det vanskelig. Det er sjelden billetter blir lagt ut for alminnelig salg.
For å apoøe tolbake til helgen og kommentere oppgjøret mellom Chelsea og Arsenal; synes Wenger så litt ekstra sutrete ut under dette oppgjøret? Misforstå meg rett, Wenger ser stort sett sutrete ut, bare liiiiitt ekstra under denne kampen Love it.
Fort gjort å bli litt grinete når man alltid blir nummer fire. Ser dessverre ikke så bra i år heller.
Du vet hvem som ligger ann til Nobels fredspris neste år? Brann, de har ikke gått til angrep en eneste gang.
Som bergenser, og medgangssupporter, så må jeg si at Brann har godt av å rykke ned. Det er mye drit i systemet der som må bort, og det er ingen bedre måte enn å rykke ned!
Kan bli morsomt med Brann-Åsane neste år.