I’ve never before seen a relationship like the one between Luis, Ney and Leo. Being a footballer always goes hand in hand with a certain amount of egotism, but those three really do have a special relationship. They get on superbly. There’s no hint of jealousy and that shows on the pitch.
Målene fra gårsdagens kamp! Barca fortsetter å kjøre på og endte opp med å vinne 6-0. Kan nesten ikke huske sist jeg så en kamp hvor samtlige mål hadde en så høy "perle faktor" som dette.
(igjen er videoen blokkert for emedding, følg linken )
[video=youtube;WeGrN1G-9m8]https://www.youtube.com/watch?v=WeGrN1G-9m8[/video]
Glimrende greier som alltid @Kohe321. Nok engang meget imponert over Messi som pasningslegger. Ufattelig nok (muligens) bedre
enn Xavi i sine velmaktsdager (om mulig). Men, akkurat som mot Madrid er ikke medspillerne alltid gode nok. Begge gangene ble det avgjørende
at Messi tar seg noen raids/avslutter selv i stedet for å fore lagkameratene med drømmepasninger hele tiden. Ellers syntes jeg at Neymar nok engang var skuffende i går (siste målet til tross). Suarez derimot ser bra ut i laget, selv om han bommet for mange 85%-sjanser igår. Synd at Ter Stegen ikke får gjøre en eneste redning når han endelig får spille.
@Kohe321: denne streikegreia i Spania, er det noen seriøse greier?
Neida, du er ikke alene om å være dum. Howay the lads!Uten å ha lest igjennom hele tråden, er det andre her på TS som holder med Newcastle, eller er det bare jeg (som er så dum..)?
Neida, du er ikke alene om å være dum. Howay the lads!
Tviler jeg på. Regner med at Arsenal tar Sunderland imorgen og da er løpet kjørt.Heldigvis har United noe å spille for i siste kamp. Forhåpentligvis tar de seg av Hull slik vi klarer oss selv med tap