Hvalrossen
Støttemedlem
Hæ? Trodde folk på RM?
Sa jo igår at BM vinner over BD i finalen
Jepp, tar selvkritikk på den. Ser gjerne at du har rett, men RM-BD er ikke avgjort enda (ennå?)
Hæ? Trodde folk på RM?
Sa jo igår at BM vinner over BD i finalen
Får ikke sett Real-Dortmund på annet enn live-referat på flashscore.co.uk
Men er det riktig oppfattet at Real har litt driv idag og har bra tak i kampen??
Får ikke sett Real-Dortmund på annet enn live-referat på flashscore.co.uk
Men er det riktig oppfattet at Real har litt driv idag og har bra tak i kampen??
3 90%-sjanser til BD (!) første 15 i annen omgang. Lewandowski har bommet to av dem; har er helt ør i hodet etter
å ha fått veldig mange Sergio Ramos-albuer mot hodet i hele kampen.
Uansett, de som ser til å kunne score er BD. Imponerende.
Etter stor BD-dominans i annen gang scorer plutselig RM i 82 og 87 minutt. Meget spennende nå ...
Etter 6 minutter (!) Fergie time går BD videre. Var best i de 70 minuttene jeg så av kampen, men det ble jo spennende
så lenge de brente 4 90%-sjanser. Synes BD imponerte kraftig i begge kampene. Selv om det er kjedelig med to lag fra samme land i CL, så kan BD-BM bli spennende. Keeperen virker meget solid, forsvaret (særlig Subotic) virker bra. Güldogan så bra ut idag, og Reus var vel deres beste spiller ...
+1
Hummels har spilt to helt fantastiske kamper. Eller skal jeg være ærlig og si at jeg mistet litt respekt for Sergio Ramos ikveld. Virker som om han gikk inn med albuen først i samtlige dueller mot Lewandowski bare for å lage kvalm.
Jeg har mine meninger om Barca, men jeg tror jeg holder de for meg selv sånn at jeg ikke tråkker noen på tærne!
Misforstå*meg rett, Sergio Ramos er ikke den eneste som spiller stygt. Det er mange av dem i forskjellige type sporter og ett av de værste tilfellene er vel Saints' Sean Payton som ble utestengt i ett år takket være bonusene han lovet til spillerne sine hvis de skadet motstandere. At spillet blir tøft i kamper som dette er det ingen tvil om, men det betyr ikke at jeg liker måten noen spillere går inn med albuen først hele tiden.
Fair Play er et konsept jeg er stor fan av og noen spillere er rett og slett litt mer ærlige enn andre
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg synes Barcelona er en gjeng med sutrete småjenter. De klarer alltid å finne unnskyldninger på hvorfor de spiller dårlig. Ref. det å kalle andre fotballbaner for potetåkere. Don't get me wrong, de har noen fantastiske spillere på laget og endel primadonnaer. Somt sagt, kampen ikveld blir spennende. Vi får håpe på en god dommer og ikke for mye filming. Howard Webb gjorde en knalljobb igår imo.
Flott at de gikk videre, men jeg er skeptisk. Da de var så suverent gode for noen år siden (5-0 mot RM var vel det beste) så var det en masse herlig bevegelse rundt ballen, men nå var det overraskende lite bevegelse rundt ballen. For meg så det nesten litt ut som under Rijkaards siste år (ideløst og med lite bevegelse; holdt til semifinal i CL den gang ...). Dessuten så forsvaret ekstremt ustødig ut (jeg var i hvert fall livredd hver gang Milan var i de traktene av banen). 4-0 mot et Milan i kjempeform ser helt strålende ut, men var det ikke mer et resultat av enkeltmannsprestajoner av Messi og Xavi (3-0-målet)? Vel-vel, vi får se, men jeg er redd dette var langt unna '09-'10-'11-utgavene ...