Er denne av interesse for en entusiast?
Vis vedlegg 35035
Jada, jeg kjøpte den hos en privatperson i Sverige. Av en eller annen grunn er ikke Norge godkjent hos Ardbeg pga alkohollovgivning slik at enkeltpersoner herfra kan få CR tapningene. Men, det flommer over av disse hos vårt broderfolk når de slippes, og da er det bare å vente til den verste hypen har gitt seg så får du den til god gammeldags blodpris (vs dobbel blodpris ).Tør jeg spørre hvor du har fått tak i denne?
Stått for lenge? En åpnet whisky må drikkes
Hei alle sammen,
Jeg har begynt planlegging av årets julekalender (ja jeg vet vi er i april), og holder på å planlegge innkjøp på ulike auksjoner rundt om for å få en perfekt kalender.
Det blir noe nytt, noe gammelt - noe røkt, noe urøkt - noe skotskt, noe uskotsk - noe dyrt, noe rimeligere, noe sherrylagret, noe bourbonlagret og kanskje noe vinlagret.
Jeg sender nå ut beskjed til alle mine whiskyvenner om at det er på tide å skrive seg på årets liste. Her inne sjekker jeg foreløpig stemningen, så hvis du er interessert (uformelt) så send meg en PM.
Prisen blir som i fjor, ca 1500,-
Jeg hadde ikke klart å la en Lagavulin 16 stå urørt til fordel for annet Det er en steingod whisky!