Dette er nok en irreversibel prosess som er blitt igangsatt når det var en «skyfri himmel» i bransjen. Håper virkelig dette går bra for de.Med fremtidens mørke skyer er det jammen spenstig av Bjerke å satse såpass som de har gjort i det siste!
Og.. Bjerke vet alt om markedet for eksklusive klokker og vet nok at de må gjøre seg attraktive både for kunder og leverandører.Dette er nok en irreversibel prosess som er blitt igangsatt når det var en «skyfri himmel» i bransjen. Håper virkelig dette går bra for de.
Blir fort mer biokeramikk fra Swatch nå...Swatch Group har sett bedre dager...
Vis vedlegg 376831
Datejust er ikke kommet helt dit at man får de over disk enda. Med mindre du vil ha Twotone.Dumt spørsmål, men har vært ute av gamet for lenge. Er datejust i stål noe man faktisk får kjøpt på dagen om dagen?
Har et vagt håp om at bruktprisene hadde blitt så "korrigert" at man faktisk fikk tak i noe av det man ønsker seg.
Som nevnt over av @GrimReaper vil nok DJ være mer tilgjengelig i nærmeste fremtid. Men at GMT skal bli lett tilgjengelig i nærmeste fremtid tror jeg neppe. Selv om det nå skal komme en egen Rolex butikk i regi av Bjerke og Norge antakeligvis vil få flere klokker, så vil det fortsatt være et stort trykk på de mest populære, eksempelvis GMT i stål.Jeg følger heller ikke så godt med på ventelister og alt det der, men kan ikke noen sende meg en PM når det ikke lenger er ventelister på GMT-master i stål
Fra "spøk" (..egentlig ikke...) til alvor: Tror noen av dere som følger Rolex litt tettere at vi kommer dit I overskuelig fremtid?
Rolex har bestandig tilpasset produksjonen sin til salget.Jeg følger heller ikke så godt med på ventelister og alt det der, men kan ikke noen sende meg en PM når det ikke lenger er ventelister på GMT-master i stål
Fra "spøk" (..egentlig ikke...) til alvor: Tror noen av dere som følger Rolex litt tettere at vi kommer dit I overskuelig fremtid?
Er det ikke det Rolex har gjort siden tidenes morgen da? De eier jo markedet og kan gjøre akkurat som de vil.Eller er det noen som tror på at Rolex skal selge mer, mens alle andre gjør det motsatte
Rolex har bestandig minsket produksjonen når salget gikk ned, og dratt produksjonen opp når salget vokste.Er det ikke det Rolex har gjort siden tidenes morgen da? De eier jo markedet og kan gjøre akkurat som de vil.
De har helt sikkert tilpasset produksjonen til salget og det vil de selvfølgelig også gjøre i fremtiden, men det er jo bare i de siste årene at det har vært ventelister på alt av sportsklokker i stål.Rolex har bestandig tilpasset produksjonen sin til salget.
Da forventer jeg ikke at de skal produsere mer, hvis de selger mindre.
Eller er det noen som tror på at Rolex skal selge mer, mens alle andre gjør det motsatte?