Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Nettopp vaska den lange, lave, ipanemabrune stasjonsvogna mi. Rart hvor knyttet man kan bli til en sånn familiebil. Den har gått 240444 kilometer, og jeg har planer om å ta den forbi 300000 kilometer (det skal gå med glans). Ta vare på bilen din, så tar den vare på deg!

Det er ikke så rart. Det vanskeligste er når bilen blir "halvgammel". Når den blir eldre blir det en sport og lidenskap. Dermed blir det kult å ha en slik bil. Helt enig; Ta vare på bilen! Dermed blir det lettere!

300k-km blir sikkert ikke noe problem. Pass på service.

En nabo kjøpte en av de gamle firmabilene. Det var 5 stykker på jobben hans som gjorde det. Nå kapper de om å være først til å passere 500,000 km!

Når kommer du i den klubben?

God tur!

:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: HadronCollider
Første gang man merker at datteren på 5 år har lært seg hva en hvit løgn er. Sier hun skal ut i hagen for å hoppe på trampolinen, for å å komme raskt inn og si "overraskelse - pappa jeg elsker deg" og har med selvplukkede hestehov...
 
Nettopp vaska den lange, lave, ipanemabrune stasjonsvogna mi. Rart hvor knyttet man kan bli til en sånn familiebil. Den har gått 240444 kilometer, og jeg har planer om å ta den forbi 300000 kilometer (det skal gå med glans). Ta vare på bilen din, så tar den vare på deg!
Ipanemabrun som i Audi?
 

Wow! Kult! Men... siden dine foto "bare er av dine 5-6 Rolexer.."! Høres ut som en god unnskyldning til å kjøpe enda flere :) :) Eller, jeg vil nesten si at det er et krav at du kjøper enda flere klokker, siden du nå har en slik flott topp 20 plassering - det må du følge opp :) Inn med 2-3 Rolexer til, en PP, en AP, 1-2 Panerai, ALS osv. ;)

Gratulerer :) :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Først og fremst må jeg få gratulere Loevhagen, kult! :)

Kan like at jeg har kjøpt meg ny men godt brukt å sliten mc (R1), som skal være et rullende prosjekt.
Kan veldig godt like at jeg ser ut til å få solgt Harleyen fort, da telefonen ringte 11 timer etter jeg la den ut i går natt - og at vedkommende allerede har skrevet ut lånebevis til meg så jeg ikke skal selge den til noen andre.
 
Ruter forbedrer seg!
Nå har sjåføren på 21 bussen fått hvite handsker!
Fortsetter det slik er det ikke mulig å vite hvor dette skal ende!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: moses og Teddy91
Kundeservicen hos Nordea Premium.
Ventetid på telefon? Eksisterer ikke!
 
Min yndlingsfarge:) Bilder om mulig?

Klart det:
5ieyf5p.jpg

Tror trygt jeg kan fastslå at dette er landets eneste Passat 3B i denne fargen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Vasbotten