Jeg synes dette så utrolig bra ut. Bildet er lånt av salgsannonsen til MC_Herrington. Noen som vet hva det kalles eller hvor jeg kan kan få tak i noe sånt?
![]()
Jeg synes dette så utrolig bra ut. Bildet er lånt av salgsannonsen til MC_Herrington. Noen som vet hva det kalles eller hvor jeg kan kan få tak i noe sånt?
![]()
@Willy Wonka - reimer montert på den måten pleier ofte å kalles for "bund"
@Nessuno79 kan jeg spørre hvor du har kjøpt den tråden du har brukt på denne reimen?
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.
Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland![]()
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.
Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland![]()
Ny rem fra @Nessuno79 kom i posten idag. Bildene yter ikke rettferdighet, den er rett og slett nydelig!![]()
Ekstra artig at den er laget av skinn som var lagt av til akkurat denne klokken da Nessuno eide den selv
Så er det bare å slenge inn noen forsøk på gode bilder!
![]()
Jammen bilen i bakgrunnen (øverste bilde) da mann !