En bildetråd om remmer

Jeg synes dette så utrolig bra ut. Bildet er lånt av salgsannonsen til MC_Herrington. Noen som vet hva det kalles eller hvor jeg kan kan få tak i noe sånt?
12539644705_62c1e1c0af_b.jpg
 
@Nessuno79 kan jeg spørre hvor du har kjøpt den tråden du har brukt på denne reimen?

@Olando fikk kjøpe en del tråd og utstyr fra en skomaker i Oslo som pansjonerte seg. Dessverre aner jeg hvor det er kjøpt, da det ikke er merket. Skulle gjerne kjøpt mer og i andre farger og. Finner jeg ut av det sender jeg deg en pm:)
 
Redigert av en moderator:
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.

Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland;)
 
Redigert av en moderator:
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.

Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland;)

Det må jeg si. Det der så virkelig griselekkert ut. Jeg har sittet og søkt på nettet og siklet på diverse reimer. Men den der tok virkelig kaka. Slår alt annet jeg har sett av bund-reimer til nå.
 
Redigert av en moderator:
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.

Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland;)

@Minuteman kult at det var akkurat den som fikk bli med over dammen da;) og ekstra artig at den falt i smak i uniten også
 
Redigert av en moderator:
Vært en produktiv påske, så år mye lær i posten i morgen;)

(ikke alle remmene på bildet er laget i påske da, men også en del som alt er sendt, så tok meg den friheten ... :) )
 
Ny rem fra @Nessuno79 kom i posten idag. Bildene yter ikke rettferdighet, den er rett og slett nydelig! :D
Ekstra artig at den er laget av skinn som var lagt av til akkurat denne klokken da Nessuno eide den selv :)

Så er det bare å slenge inn noen forsøk på gode bilder!




 
Redigert av en moderator:
Må ikke kjøpe fra ' utlandet'

Nok en vakker rem 'hodinkee style' levert raskt fra @Olando, flott arbeid !


 
Redigert av en moderator:
Ny rem fra @Nessuno79 kom i posten idag. Bildene yter ikke rettferdighet, den er rett og slett nydelig! :D
Ekstra artig at den er laget av skinn som var lagt av til akkurat denne klokken da Nessuno eide den selv :)

Så er det bare å slenge inn noen forsøk på gode bilder!





Jammen bilen i bakgrunnen (øverste bilde) da mann !
 
Redigert av en moderator:
Ny bund ankommet fra @Nessuno79. Uten tvil det mykeste skinnet jeg har vært borti, en glede å ta på seg. Samtidig like jeg den litt vintage strukturen i læret, passer perfekt til uret.







 
Redigert av en moderator: