Jeg synes dette så utrolig bra ut. Bildet er lånt av salgsannonsen til MC_Herrington. Noen som vet hva det kalles eller hvor jeg kan kan få tak i noe sånt?
Jeg synes dette så utrolig bra ut. Bildet er lånt av salgsannonsen til MC_Herrington. Noen som vet hva det kalles eller hvor jeg kan kan få tak i noe sånt?
@Willy Wonka - reimer montert på den måten pleier ofte å kalles for "bund"
@Nessuno79 kan jeg spørre hvor du har kjøpt den tråden du har brukt på denne reimen?
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.
Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland
@Willy Wonka nederst på side 19 i denne tråden ser du en "Nessuno-bund" på Panerai.
Griselekkert ifølge meg selv. Og utrolig behagelig på armen.
Som en liten digresjon kan nevnes at da jeg var på Breitling-kurs i NY i forrige uke, så vakte denne komboen så stor oppsikt at klokken måtte sendes rund i salen. Norske reimmakere er i ferd med å bli kjente i det store utland
Ny rem fra @Nessuno79 kom i posten idag. Bildene yter ikke rettferdighet, den er rett og slett nydelig!
Ekstra artig at den er laget av skinn som var lagt av til akkurat denne klokken da Nessuno eide den selv
Så er det bare å slenge inn noen forsøk på gode bilder!
Jammen bilen i bakgrunnen (øverste bilde) da mann !