En bildetråd om remmer

22mm ammoreim til en helson. Helt glemt av hvor morro det er med ammoreimer:) on another note, sjekk ut @combat_straps på instagram. Burde kanskje ikke reklamere for andre reimprodusenter men denne fyren er trolig verdens beste produsent av håndlagde reimer. Han tar seg dog betalt for det også, typ 250-300usd.
 
Rolex Explorer 2 Polar on Bund strap - courtesy of Nessuno79

Jeg storkoser meg om dagen, med den nye Bund reima laget av @Nessuno79 :cool:

Tror dette vil bli bra kombo til shorts og t-skjorte denne sommeren :)

bilde1_zps44bfaee4.jpg


bilde2_zps5ad9cbde.jpg
 
Redigert av en moderator:
Da er min første custom maid reim ankommet fra @Olando! Meget smukk om jeg selv må si det;) Støtter kommentaren her før en gang, at det mistenkes at dette er lagd av ekornforhud:cool:

Det ble bra det der! Utrolig kjekt med de dyktige reim-makererene på forumet.
 
Redigert av en moderator:
Mottok i går min første rem fra @Olando :) Veldig myk og vellaget! Blir kanskje litt tykk til Tudoren, så kan bli en rem for Seiko Monsteren i steden :)

Nok en fornøyd kunde!

B8E17FF0-617E-43E8-BCEE-63E8001428D9.jpg


D19B52B8-42A8-4B09-9319-97E43DBCE1CE.jpg
 
Redigert av en moderator:
Rubber B for Panerai

Etter et år med Rubber B på både Submariner og Seamaster(Rolex sub-remmen passer perfekt på 41mm Seamaster), var det en gledelig nyhet med Rubber B til Panerai. Remmen er av sameme overlegne kvalitet, passform og utseende. Disse kan også fås med et smalt slisset spor med farge som matcher tall og indekser, nydelig detalj! Kjøpte min hos Brilliant ur og gull på Frogner som hadde et godt utvalg. Anbefales på det varmeste! Bildene taler for seg selv.



 
Redigert:
Påfyll fra cheapestnatostraps:mrgreen: la sommeren komme.

070D9C7C-9F31-4ACC-8129-EA0D75AC5DF5_zpsnhre9bos.jpg


Kvaliteten virker grei ift pris, så håper dette blir bra:cool: