EN klokke. Resten av livet! Hvilken?

AP RO 15202 eller PP Nautilus 5711.

Nautilusen er kanskje litt borderline mtp at den er litt for "pen og shiny" til å stupe kråke med i parken en sommerdag, men det får man bare drite i. Er det den klokken man har, er det den klokken man har. Og er den klokken man har en 5711 (eller en 15202), så får man pokker meg være happy.

X9HgJAW.jpg

AP 15202 er ganska næra men man kan aldrig var helt sikker :)
vartfall realistiskt :)

null_zpsca11258a.jpg

Hadde nok blitt subben, men hvis jeg hadde penger hadde det uten tvil blitt denne! :) :mrgreen:

15400st.oo_.1220st.02-1.jpg

eller kanskje en 5711 med hvit skive!

skille

off topic: Hva er egentlig greia med at alle skal ha en 15300/15400 med sort eller blå skive? Den og 5711 er jo så mye finere med hvit! :confused:

off topic: Hva er egentlig greia med at alle skal ha en 15300/15400 med sort eller blå skive? Den og 5711 er jo så mye finere med hvit! :confused:

Enig.:)

Eneste problemet jeg har med AP RO er at den ikke er vanntett til mer enn 50m.
Ikke en klokke jeg ville vært komfortabel med å bade og svømme med.
Setter WR100m som et minimum for min del.

Igjen smaken er som... Jeg synes ikke 5711 kler hvit skive så godt som en blå...

Når det er sagt som eneste klokke så kommer 5167 også veldig høyt opp..

Jeg synes Patek, Rolex og Audemars Piquet har utrolig mye flott, men likevel vil jeg slå et slag for Panerai! Har blitt utrolig glad i min 423, men som en allrounder til mitt bruk ville jeg kanskje heller valgt en 312 eller 320. Den tåler litt deng, er vanntett, kan dresses opp og ned lettvint etter behov.

Denne vært eneste nå i et år +. Kan fort få flere år på armen denne her.

Mange som nevner Nautiluser og tilsvarende her. Mon tro hvor mye armtid de egentlig da ville fått om det var eneste klokke en hadde...

Vært monogamist siste tyve år. Det er mye jeg synes er vakkert der ute, masse fancy schmenci men om en kun skal ha ett så må det være noe som tåler en støyt og noe en faktisk har råd til at kan få en støyt også.
foss_zps0efe7989.jpg
[/URL][/IMG]

Sparker liv i denne tråden igjen jeg,

Har nok ikke råd til denne før i år 2050, men når den dag kommer, så blir det en unboxing uten like!

For dressy? Kanskje, men heller overdressed enn det motsatte! Og jeg kan alltids ta av meg klokken dersom jeg skal grave i sand, sløye fisk, dykke flere 100 meter, samt å utsette meg for ekstrem magnetisme! :D

God lørdag!

5980r-001__1__enl.jpg

Enkelt, men likevel så vanskelig; blå nautilus 5980 (uten budsjett) eller 116610ln (med budsjett)