Drar på Gran Canaria, blir birte en uke og da hadde du akkurat unboxes 2 Rolexer. Så har du Pinadø flippet og og endelig fått in 14060! Ble du ikke forenelig med plexisubben? Eller har du den også? Misunnelig.. Gratulerer!
Gratulerer.
De fleste gjengangerne har vel fått med seg at du har siklet/sutret etter en sånn.
Godt å se at den endelig er i hus.
Nja. Nå har jo klokkene forsvunnet ut i samme tempo som inn. Hadde jeg hatt alle fortsatt så hadde det vært værre.Med denne utviklingen så har jeg beregnet at du kjøper en tourbillion fra ap, tja, 25 mai var det visst...
Gratulerer med (nok et) nytt ur
Drar på Gran Canaria, blir birte en uke og da hadde du akkurat unboxes 2 Rolexer. Så har du Pinadø flippet og og endelig fått in 14060! Ble du ikke forenelig med plexisubben? Eller har du den også? Misunnelig.. Gratulerer!
Takker. Det er både populært og deilig å sitte å kose med misnøyen vet du
Nja. Nå har jo klokkene forsvunnet ut i samme tempo som inn. Hadde jeg hatt alle fortsatt så hadde det vært værre.
Januar har vært en utrolig og uvant måned. Historikken er som følger.
-Espen er lei av å vente på 14060 som ikke kommer kjøper 1680.
-Espen kjøper Super Compresson Hommage i fylla.
-Espen får bytterforslag 1680 mot 114270 + Cash.
-Espen bytter, men skjønner allerede før bytte at hverdag uten sub blir tøff. Kjøper 16800, selger monaco
-Espen får tilbud om å kjøpe dyr XX. Skjønner noe må selges. både 114270,6427 og kanskje til og med 16800
-Espen bestemmer seg for å selge 114270 uansett så får man se hva som skjer. Denne blir solgt.
-Espen hiver seg på og kjøper 14060 når det kommer for salg. Sitter nå med to suber.
-Espen har ikke gitt opp klokke XX helt. 6427 og 16800 vurderes solgt.
Så nei har ikke plexisub, men likte veldig godt. Om jeg skulle klare å lande fremtidsplaner så er jeg vel litt tilbake på det som var opprinnelig plan. Time will show.
Nå står ikke verden til påske. Enda en Rolex!!
Håper forresten at denne beholdes til påske - regner med at det blir tur på hytta på dere og at vi kan ta et mini-gtg.
Gratulerer!
Haha, man kan lure på om denne hobbyen egentlig er så sunn. Gratulerer med et flott eksemplar av det ultimate sportsur.
Se der ja...
Nå trenger du bare en 5513, 1680, 16610 og 116610...
Grattis! Gleder meg til å prøve denne!
Du har nå fått heltestatus hos meg, Espen.
Ingen normale folk som kjøper 3 klokker som ser identiske ut for folk flest. Helt konge