Eski's klokker

Drar på Gran Canaria, blir birte en uke og da hadde du akkurat unboxes 2 Rolexer. Så har du Pinadø flippet og og endelig fått in 14060! Ble du ikke forenelig med plexisubben? Eller har du den også? Misunnelig.. Gratulerer!

Gratulerer.
De fleste gjengangerne har vel fått med seg at du har siklet/sutret etter en sånn.
Godt å se at den endelig er i hus.:D

Takker. Det er både populært og deilig å sitte å kose med misnøyen vet du

Med denne utviklingen så har jeg beregnet at du kjøper en tourbillion fra ap, tja, 25 mai var det visst...

Gratulerer med (nok et) nytt ur :)
Nja. Nå har jo klokkene forsvunnet ut i samme tempo som inn. Hadde jeg hatt alle fortsatt så hadde det vært værre.

Drar på Gran Canaria, blir birte en uke og da hadde du akkurat unboxes 2 Rolexer. Så har du Pinadø flippet og og endelig fått in 14060! Ble du ikke forenelig med plexisubben? Eller har du den også? Misunnelig.. Gratulerer!

Januar har vært en utrolig og uvant måned. Historikken er som følger.

-Espen er lei av å vente på 14060 som ikke kommer kjøper 1680.
-Espen kjøper Super Compresson Hommage i fylla.
-Espen får bytterforslag 1680 mot 114270 + Cash.
-Espen bytter, men skjønner allerede før bytte at hverdag uten sub blir tøff. Kjøper 16800, selger monaco
-Espen får tilbud om å kjøpe dyr XX. Skjønner noe må selges. både 114270,6427 og kanskje til og med 16800
-Espen bestemmer seg for å selge 114270 uansett så får man se hva som skjer. Denne blir solgt.
-Espen hiver seg på og kjøper 14060 når det kommer for salg. Sitter nå med to suber.
-Espen har ikke gitt opp klokke XX helt. 6427 og 16800 vurderes solgt.

Så nei har ikke plexisub, men likte veldig godt. Om jeg skulle klare å lande fremtidsplaner så er jeg vel litt tilbake på det som var opprinnelig plan. Time will show.

Haha.....

Det er dette som kjennetegner en riktig WIS :) Håper du blir fornøyd når du lander på det endelige valget!

Nå står ikke verden til påske. Enda en Rolex!!
Håper forresten at denne beholdes til påske - regner med at det blir tur på hytta på dere og at vi kan ta et mini-gtg.

Gratulerer!

Takker. Det er både populært og deilig å sitte å kose med misnøyen vet du

Nja. Nå har jo klokkene forsvunnet ut i samme tempo som inn. Hadde jeg hatt alle fortsatt så hadde det vært værre.

Januar har vært en utrolig og uvant måned. Historikken er som følger.

-Espen er lei av å vente på 14060 som ikke kommer kjøper 1680.
-Espen kjøper Super Compresson Hommage i fylla.
-Espen får bytterforslag 1680 mot 114270 + Cash.
-Espen bytter, men skjønner allerede før bytte at hverdag uten sub blir tøff. Kjøper 16800, selger monaco
-Espen får tilbud om å kjøpe dyr XX. Skjønner noe må selges. både 114270,6427 og kanskje til og med 16800
-Espen bestemmer seg for å selge 114270 uansett så får man se hva som skjer. Denne blir solgt.
-Espen hiver seg på og kjøper 14060 når det kommer for salg. Sitter nå med to suber.
-Espen har ikke gitt opp klokke XX helt. 6427 og 16800 vurderes solgt.

Så nei har ikke plexisub, men likte veldig godt. Om jeg skulle klare å lande fremtidsplaner så er jeg vel litt tilbake på det som var opprinnelig plan. Time will show.

Haha, man kan lure på om denne hobbyen egentlig er så sunn. :) Gratulerer med et flott eksemplar av det ultimate sportsur.

Nå står ikke verden til påske. Enda en Rolex!!
Håper forresten at denne beholdes til påske - regner med at det blir tur på hytta på dere og at vi kan ta et mini-gtg.

Gratulerer!

Takker. Er på hytta neste helg og noen dager i påske. En mini gtg må vi få til.

Haha, man kan lure på om denne hobbyen egentlig er så sunn. :) Gratulerer med et flott eksemplar av det ultimate sportsur.

Takk.

So much for å ta det med ro. Var egentlig ikke planen, men da muligheten bød seg så var det jo bare hoppe på. Rart hvordan panger på konto har en tendens til å konverteres til klokker.

Så når man har en sub og en no date fra før, hva er det eneste (u)fornuftige at neste kjøp blir da?

Jo:

0f439b3e.jpg

ad811b53.jpg

aa96d045.jpg

31515237.jpg

Et pent eksemplar som foruten litt småriper på lugsa er helt strøkent. Ble litt impulskjøp, så vi får se hva som skjer. Kanskje blir den en keeper, kanskje ryker den når rastløsheten igjen begynner å melde seg.

Se der ja...

Nå trenger du bare en 5513, 1680, 16610 og 116610...

Grattis! Gleder meg til å prøve denne!

Gratulerer, Espen! Du ligger sannelig ikke på latsiden, og det liker vi :D
Me like SD! HVordan er den på armen ift Sub?

Du har nå fått heltestatus hos meg, Espen.

Ingen normale folk som kjøper 3 klokker som ser identiske ut for folk flest. Helt konge :mrgreen:

Så liker jeg det ekstra godt da jeg har en SD selv, og synes disse er hakket kvassere enn Subene :)

Grattis!
Dette var saker - hør, hør; - skal du beholde noen av de dine nye babes, så må det bli Sea-Dweller!
Joda, jeg er kanskje "biased", men det får gå.

Du viser virkelig WIS-tendenser med slik frekvens på anskaffelsene for tiden....:D