Endelig. Ny GS på vei inn. Har vurdert denne modellen (altfor) lenge, så artig å endelig kunne bestemme seg.
![]()
Quartz, Spring Drive eller automatisk?
8- )
Endelig. Ny GS på vei inn. Har vurdert denne modellen (altfor) lenge, så artig å endelig kunne bestemme seg.
![]()
Ingen av delene.Quartz, Spring Drive eller automatisk?
8- )
Ingen av delene.![]()
![]()
Manuelt er helt korrekt. Har tenkt lenge på et armbåndsur som må trekkes mauelt. Kanskje den romantiske forestillingen jeg har med et slikt urverk ikke er så romantisk i real life. Må uansett prøve det.Å du har ikke bestemt den delen?
(Eller sikter du til at jeg glemte Manuelt som alternativ?)
Joda, du er spot on i forestillingen, kanskje særlig fordi det ikke er en dato-komplikasjon. Hvor lang er reserven på herligheten?Kanskje den romantiske forestillingen jeg har med et slikt urverk ikke er så romantisk i real life. Må uansett prøve det.![]()
72 timer.Joda, du er spot on i forestillingen, kanskje særlig fordi det ikke er en dato-komplikasjon. Hvor lang er reserven på herligheten?![]()
Likner stygt på den som sitter på egen arm nå. Nydelig klokke.Endelig. Ny GS på vei inn. Har vurdert denne modellen (altfor) lenge, så artig å endelig kunne bestemme seg.![]()
Go for it.Pøvde denne i dag. Vil ha!
![]()
Det har jeg alle planer om!Go for it.![]()
![]()
Grand Seiko lanserer SBGW291 og SGBW293
To nye varianter med den velkjente 44GS-kassen, i 36,5 millimeters størrelse.www.tidssonen.no
Litt om de nye SBGW291 og SBGW293![]()