Crown and Anchor skal jeg definitivt innom når jeg drar over neste uke. Så vanvittig godt ut. Ellers planlagt 2 fotballkamper og toppet opp "idiotkontoen"
Mens du er i samme området. Så burde du også ta turen innom Jacob The Angel, som er caféen til folkene bak The Palomar og The Barbary. Ligger vis a vis The Barbary
Vis vedlegg 60942
Mulig Jacob The Angel er lettere å selge inn til fruen som ikke er så kjempeglad i "pubgrub", men er vel ingenting som tilsier at man ikke kan gå begge steder
Noe spennende som dukket opp på klokkefronten?
Skal se om jeg får tatt en titt på den nye JLC Master COntrol med sektorskive og forhåpentligvis IWC sin tribute til MKXII.
Ingen eller lite armtid = Noen andre har større glede av det. Jeg bruker nå Day-Date 40 som daglig beater. Fungerer strålende. Hadde samme klokke vært i rødt eller gult gull, hadde den ikke blitt brukt.
Venter stadig på å få inn igjen en Bleu i samlingen. Fikk forespeilet slutten av september for noen måneder siden, men har enda ikke hørt noe..Lange ventelister over alt.
Du må få din hvite 5711 opp på Spanish rob ripenivå.
Mulig Jacob The Angel er lettere å selge inn til fruen som ikke er så kjempeglad i "pubgrub", men er vel ingenting som tilsier at man ikke kan gå begge steder
Noe spennende som dukket opp på klokkefronten?
Skal se om jeg får tatt en titt på den nye JLC Master COntrol med sektorskive og forhåpentligvis IWC sin tribute til MKXII.