Høstdepresjon

Disse finner du stort sett i alle bydeler, brukthandlere og pantelånere osv. Var innom flere i forrige uke og utvalget er vanligvis ikke all verden og jeg snublet ikke over en MilSub til spottpris iallefall, men moro å se. Var innom Austin Kaye for å sondere terrenget for et bytte, men prisene på the Strand og Piccadilly disse dager er virkelig ut av kontroll.

Noen som er kjent med steder som selger vintage-klokker i London? Vet om 'arcadene' rundtom Piccadilly Circus (en for Rolex og en annen Omega).

Har selv sendt mail til Austine Kaye og Watchfinder & Co vedr. innbytte.
Har kun blitt "deppa" av å få så dårlige forslag at det nesten ikke er verdt bryet.
Har dog hørt om enkelte som har gjort bra byttehandler, men da er det spesielle objekt det er snakk om.

Ja, jeg var heldigvis forberedt på det og de sa det så direkte indirekte de kunne at vi kundene betaler premiumen for at de ligger plassert der de ligger. Man kan sikkert få et ok forhold med de etterhvert, men da har man betalt dyrt for å komme dit:) Dog høflige og så rimelig rett frem man kan håpe at de er mot en.

Watchfinder har jeg bare sett videoer med på nett og var ikke på radaren min når jeg var der.
Virker åpne og kunnskapsrike iallefall.

Har selv sendt mail til Austine Kaye og Watchfinder & Co vedr. innbytte.
Har kun blitt "deppa" av å få så dårlige forslag at det nesten ikke er verdt bryet.
Har dog hørt om enkelte som har gjort bra byttehandler, men da er det spesielle objekt det er snakk om.

Forrige helg ble Mayfair og The New Den med Millwall!
Neste helg blir Mayfair og SalonQP med mb&f.
Sikkert spurt om det før. Men flere her innom som skal innom Saatchi Gallery i Chelsea?
01.jpg

Redigert:
Virker helt sinnsykt. Utrolig mange merker jeg aldri har hørt om engang, så det smerter litt å ikke få det med seg. Kunne spesielt tenkt meg å få sett nærmere på Akrivia. Det han får til er ganske utrolig.

To dager til avreise.
Tror jeg skal prioriterer følgende på årets SalonQP:
MB&F, Kari Voutilainen, URWERK, Fabergé, Christophe Claret, Atelier de Chronométrie og ikke minst AHCI (Académie Horlogère des Créateurs Indépendants) som stiller opp med følgende medlemmer/kandidater.
Exhibiting members:
Svend Andersen / Andersen Genève
Felix Baumgartner / URWERK
Robert Bray / Sinclair Harding
Konstantin Chaykin
Marco Lang / Lang & Heyne
Aniceto Pita / Pita Barcelona
Kari Voutilainen / Voutilainen

Exhibiting candidates:
David Candaux
Alessandro Rigotto

Screen Shot 2017-11-01 at 08.48.57.png
Screen Shot 2017-11-01 at 08.48.49.png
Screen Shot 2017-11-01 at 08.48.37.png
Screen Shot 2017-11-01 at 08.48.28.png
Screen Shot 2017-11-01 at 08.48.21.png

Aiaiai...Her snakker vi endgame...

Jeg skulle slått til på denne @Havvo
Byttet inn min gamle gullsub pluss 41k britiske pund

2ev55xc.jpg

fo0t9w.jpg

16bwqb8.jpg

Nyprisen på F.P. Journe Tourbillon Souverain à seconde morte ligger på over 103k britiske pund. Denne her var ekstremt lite brukt, å de priset den til 70k
505g14.jpg

w8td82.jpg

Å fy flate.... Jeg hadde satt meg på første fly mot Moss og troppet opp på trappen din for nærmere besiktigelse!