Hva leser dere om dagen?

Leste boken Balansekunst av Rohinton Mistry forrige måned. Tror faktisk det må være en av de beste bøkene jeg har lest. Anbefales!
Da blir det vel Shantaram som blir neste :)
 
Prosessen av Franz Kafka - over halvveis i boken, og lurer på om det skjer noe snart? :confused:
 
Prosessen av Franz Kafka - over halvveis i boken, og lurer på om det skjer noe snart? :confused:

Les den ferdig, du husker den resten av livet. Dersom du synest Prosessen er forvirrende, prøv deg på "Slottet" tror jeg brukte 6mnd på den. Men det er verdt det, Kafka er alltid det.


---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ble ferdig med Benoit Mandelbrots "The (Mis)Behavior of Markets" for en ukes tid siden.
Anbefales til alle som er interessert eller jobber i finans. Burde vært pensum på alle finans/økonomiprogrammer i hele landet.

51ae0AF%2ByLL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU02_.jpg



Blar litt i "The Fractal Geometry of Nature", men må innrømme at jeg er litt lat nå i sommervarmen..

5151kGOoOZL._SL500_AA300_.jpg
 
Forøvrig, når Prosessen en gang blir utlest, står Lillelord for tur, samt "I'm the King of the Castle" (Susan Hill) for tur - noen som har hørt om sistnevnte? Begge er forøvrig "påtvungen" lesning, dvs. pensum.

Bestilte nettopp Shantaram også ;)
 
Akkurat nå er det The Gum Thief (Douglas Coupland) som ligger først i Kindle-biblioteket, men etter den tenker jeg det blir The Island (Victoria Hislop) og Game of Thrones-bøkene. Også fikk jeg jo en mail med litt recommended reading fra universitetet i England, så blir vel noen skolebøker også nå fremover.
 
Skal begynne på 'The Dirt' neste uke

motley_crue_the_dirt.jpg

Hehe,leste denne for ikke så lenge siden,100% rock'n'roll dekadanse.

Hvis du liker den,kan jeg anbefale High Concept,historien om Hollywood produsenten Don Simpson (Top Gun,Bad Boys m.fl.),og hans tiltakende galskap og suksess.
 
På nattbordet ligger 7. Bind av "på sporet av den tapte tid" av Proust, og så er det Thomas Pynchons "V" og Roland Barthes "Camera Lucida" om hverandre på trikken.
 
Tid til å lese..

Ikke har jeg den store fritiden til å lese bøker, ikke nå lengre iallefall, men på jobb så jobber jeg meg gjennom Pro_Linux_System_Administration.pdf om det teller som "Lesning"..
 
Ikke har jeg den store fritiden til å lese bøker, ikke nå lengre iallefall, men på jobb så jobber jeg meg gjennom Pro_Linux_System_Administration.pdf om det teller som "Lesning"..

Hehe, får håpe du ikke får mareritt om nettene av den ;) Her har jeg selv snart kommet meg igjennom alle bøkene om Harry Hole av Jo Nesbø! Har "bare" igjen 1 1/3 bok nå :)