Enkelt og greit. Hvor mange klokker tar du med på året sommerferie, hvorfor tar du med akkurat disse klokkene og hvordan oppbevarer du den som ikke er på håndleddet?
Selv pleier jeg å ha med minst to forskjellige. En beater og et litt penere ur.
I år lurer jeg på om det må bli med tre ur.
SKX009 som kan være på håndleddet når jeg forviller meg rundt i Napolis bakgater og som tåler alt av fysisk aktivitet jeg kan finne på.
Tudor Snowflake som passer til middagsantrekket og som gir cred hos de fleste klokkeforhandlere på Capri.
Panerai på gummi til dykking og på skinn, eller canvas, når vi skal henge i baren.
Alternativt 4 klokker og ta med en Helson bronze shark diver til bading og dykking.
Oppbevaring:
Når jeg har reist med to klokker har jeg en på håndleddet (døh..) og et ur i innerlommen på blazeren.
Hva jeg gjør med tre eller fire ur... tja si det... en i hver lomme?
Selv pleier jeg å ha med minst to forskjellige. En beater og et litt penere ur.
I år lurer jeg på om det må bli med tre ur.
SKX009 som kan være på håndleddet når jeg forviller meg rundt i Napolis bakgater og som tåler alt av fysisk aktivitet jeg kan finne på.
Tudor Snowflake som passer til middagsantrekket og som gir cred hos de fleste klokkeforhandlere på Capri.
Panerai på gummi til dykking og på skinn, eller canvas, når vi skal henge i baren.
Alternativt 4 klokker og ta med en Helson bronze shark diver til bading og dykking.
Oppbevaring:
Når jeg har reist med to klokker har jeg en på håndleddet (døh..) og et ur i innerlommen på blazeren.
Hva jeg gjør med tre eller fire ur... tja si det... en i hver lomme?
Redigert: