Interesse for Panerai GTG i Oslo?

Det er kommet en god del påmeldinger. Dette er veldig fint. Til middagen etterpå har Lynvingen brukt nettverket sitt, og vi får hele toppetasjen om vi blir flere enn 30 som deltar. Det tror og håper jeg vi får til.
Hadde vært morro og vise mr. Dekkers at vi har en yrende panerai interesse her på berget, kansje det bidrar till at flere eksotiske modeller ser Bjerke?
 
Ser ut som et flott arrangement! Selv om jeg er uten Panerai for tiden hadde jeg utvilsomt blitt med om jeg ikke allerede var opptatt. Håper det blir en vellykket kveld! :D
 
GTG i Oslo 20. Oktober?

Hei,

Ble det treff på Champagneriet den 20. oktober? Var dessverre bortreist denne helgen, men vil gjerne være med neste gang. Er det noen planer for et nytt møte?

Gjerne kom med rapport om kvelden som var. Fuktighetsnivå, samt spennende klokker som møtte opp:p
 
Lofi_rider. Det blir ikke meg bekjent noe på champagneria den 9.November. Men Bjerke og Olivia.
Hyggelig at du kommer:)
 
OPPDATERING:
Pr 29.10.12 er vi 20 stk påmeldte. Dette er veldig bra, og gjør at man nærmest kan garantere en hyggelig kveld.

For dere som prøver å få kabalen til å gå opp, eller vil ta dette så på sparket som mulig;

Husk at siste frist for påmelding er før 15.00 førstkommende fredag 2.November.

Jeg er spent, og gleder meg til å ha enhyggelig ettermiddag/kveld med dere og lære mer om Panerai.

Mvh
Entropy.
 
OPPDATERING:
Pr 29.10.12 er vi 20 stk påmeldte. Dette er veldig bra, og gjør at man nærmest kan garantere en hyggelig kveld.

For dere som prøver å få kabalen til å gå opp, eller vil ta dette så på sparket som mulig;

Husk at siste frist for påmelding er før 15.00 førstkommende fredag 2.November.

Jeg er spent, og gleder meg til å ha enhyggelig ettermiddag/kveld med dere og lære mer om Panerai.

Mvh
Entropy.

Dette blir interessant, er du snill og sender oss en PM med "gjestelisten"?
:cool:
 
I morgen kveld tenker jeg å sende den endelige gjestelisten til Bjerke. Har kun laget en gjesteliste med personlige navn, ikke nick. Litt i tvil om alle vil sette pris på om jeg deler folks fulle navn, selv om det er inn mot en så liten gruppe.

Forslag er derfor om alle som kommer skriver det i denne tråden i morgen. Altså ikke som en påmelding, men slik at alle påmeldte seg hvem som kommer. (om det ga noen mening)

Pr. nå er vi 22 stk. der ca 14er med å spiser etterpå og 3 har satt seg opp som kansje. Dere som ikke har gitt klar melding om påmelding til middag. Vennligst gjør dette innen imorgen mtp bestilling av bord.

Jeg gleder meg stort!

Har forøvrig fått mail fra Aleksander der han selv ikke kan møte opp. Men sier noe om at Halvor selv vil være der i hans sko. Om de har samme skostrl vites ikke, men uansett tror jeg dette blir full klaff.
 
Det var synd schmelk.

Fikk nettopp Mail fra Bjerke.
Hans Dekkers og to andre fra Bjerke deltar på middagen etterpå.

Med andre ord. Her ligger alt til rette for å lære og prate mye om Panerai!
 
Status:

Vi er akkuratt nå 31 påmeldte til Bjerke, og vi vil bli 26 stk. på middag etterpå.

Helt fenomenalt dette!

For dere andre som fortsatt ikke har funnet ut om dere kan eller ikke...

16.00 idag er fristen. Etter det blir det ikke mulig å melde seg på.
 
Endelig status er da 32 stk på Bjerke, og 27 stk på middag.

Dette blir bra!

Edit; 33 på Bjerke og 28 på middag :D
 
Redigert:
Gtg

Kommer til Bjerke men må melde pass på middagen, FLOTUS (frst lady of the house) har andre planer på kvelden og SOP (standard operasjon prosedyre) tilsier at hun er "in charge" på hjemmebane. Her snakker vi om avansert taktikk. (You cant beat them all, adapt, improvise)

Tom
 
FLOTUS = terrornettverk.
Løsning; bestikk terrorlederens celler for godtagelse og munnkurv vedr. Innleide sikkerhetsvakter.

Edit; takk for beskjed. Ses hos Bjerke :)
 
Redigert:
SISTE OPPDATERING:
Vi blir totalt en gjeng på hele 35 stk hos Bjerke.

Til middagen blir vi 30 stk. Kansje flere da det er noen på kansje fortsatt. Hans Dekkers og tre ansatte fra Bjerke deltar på denne middagen.

Vel møtt!
 
Stinn brakke der altså.
Blir en artig opplevelse. Har alle Pam?
 
Nå blir jo dette et GTG som har fullt fokus på Panerai, men som også er åpent for de som ikke har Panerai (enda) :)

Når det er sagt. Det kommer mange paneristi:)